wel super dat ie weer draait

Theoretisch moet je het al merken als je met een stalen hamer op je blok tikt, althans zo lieten ze het destijds op school zienSteven schreef:Hehe mooi dit, ff hard op je bek gaan, maar daarna direct weer aan de start staan, schaafplekje of niet...
Chapeau slappe-ouwe(toet)hoer![]()
Pingelsensoren gaan ook regelmatig stuk, het blijft een gevoelig spoeltje wat oa bij Subaru's om de haverklap stukgaat. (ik heb ook zo'n motormanagement lampje wat aan- en uitgaat)
Die dingen waren toch te testen met een koperen hamer ofzo? Je hebt daar zo'n truukje voor bij de GTT om te controleren of de ontsteking hierop reageert. Ff zoeken, staat ergens in die handboeken.
tutuur schreef:Ik hou me aanbevolen
die witte vlek komt omdat ik de boel met wasbenzine schoon heb gemaakt om het goed te kunnen inspecteren. tevens door het verbranden van koelvloeistof.mark 5t schreef:witte vlek is tevens arm lopen.
kheb zo al een keer een racecorsa om zeep geholpen met dubbelle webers.
500meter volgas in zijn 3 en 4 gaten in de zuigers.