Maar jij als schuldige? Als iemand anders van baan verwisseld?

Ik heb pas geleden met mijn bedrijfswagen ook zo'n ongeluk gehad.Haas schreef: Naar mijn idee zonder richting aan te geven.
als achteropkomende verkeer zal ik wel als schuldige bevonden worden en dus zwaar de pineut
......
helemaal mee eensEdwin5gtt (Punttang) schreef:Ik heb pas geleden met mijn bedrijfswagen ook zo'n ongeluk gehad.Haas schreef: Naar mijn idee zonder richting aan te geven.
als achteropkomende verkeer zal ik wel als schuldige bevonden worden en dus zwaar de pineut
......
Jij bent aan het inhalen en of hij nu richting aan geeft of niet hij is altijd fout.
Hij verandert van baan en niet jij.
Jij reed al links en degene die van baan verandert is altijd fout.
Altijd aanvechten, dat win je zeker.
Ik wens je iig heel veel sterkte met de afhandeling.
En laat je niet afschepen met dat jij fout bent want dan lachen ze alleen maar.
Misschien eens met jou verzekering praten over rechtsbijstand en dat het jou fout niet is.
Hoe is het met jou zelf? alleen geschrokken of nog pijntjes achteraf.
Veel sterkte.
jawel, mijn linkderonderarm dus, maar dat boeit me geen zak.... Ben witheter over de restWouterW schreef:
Verder geen brandwonden?
Luco/Alpine-racer schreef:en als je echt geen vervoer hebt
heb ik eventueel wel een gte te leen
Pff wat een gek...dat moet echt eng geweest zijnHaas schreef:ik zit net de fotos nog te kijken..... Afdrukken van de band van zijn achteras staan op mijn rechtervoorscherm. En de achterste as van zijn aanhanger ligt zeker op een meter of 4.5 a 5 vanaf de achterkant.
mwah...zeg nooit nooit, maar een deur die niet meer sluit en een lichte golf in het dak zegt mij genoeg. Bovendien is mijn kenteken in beslag genomen, dus die komt niet meer in mijn beheer op de weg. Kies er dan liever voor t schadebedrag uit te laten betalen (als ik in mijn gelijk gesteld wordt) en wat anders te kopen.canonballman schreef:En misschien issie nog te repareren..??
doe ik zeker. Ga proberen m morgen weg te halen bij t bergingsbedrijf en zoek alle rekeningen op van de afgelopen 5 maanden. Heb er in totaal toch we een eu of 15 a 1800 ingestoptMartijn schreef:![]()
Echt beroerd Martijn! Gelukkig heb je zelf niks, maar hier schiet je echt niks mee op. Klinkt behoorlijk (economisch) total-loss.
![]()
Mijn ervaring is dat een rechtsbijstandverzekering niet altijd even actief is. Blijf zelf goed opletten of je je recht wel haalt!
Sterkte met de verwerking