Ik zie nu beelden uit bepaalde films voor me, waar het toch echt een stuk minder goed afliep met die personen...Chris@R5 schreef:echt mazzl hebben ja
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Citroen xantia club wil mijn naam verbieden!!!!!
Geplaatst: Vr 24 Mrt, 2006 23:32 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
M&M schreef:
Vond dit wel onder de categorie humor vallen , of eigenlijk diep triest ??
What's next , jodenkoeken / zigeunersaus / blanke vla / moorkop ???
Bron
Zat bij mij in de mail: Citaat:
Wat nou negerzoen verkeerd?????!!!!!!!!!
Coming up, verbod op:
- Blanke Vla
- Witte chocolade
- Jodenkoeken
- Witbier
- Zwarte Pieten
- Hessel Swarte
- Chinese kool
- Het beroemde boek van Jan Wolkers moet ook uit de schappen.. "turks fruit" kan echt niet!
- Snicker klinkt ook wel heel erg als....
- en vergeet natuurlijk de spiNAZI niet..
- Blanke lak wordt doorzichtige lak
dus jongens (meisjes), geniet er nog van, zolang t nog in de winkels ligt...
toch te gek voor woorden
ik voorspel een verbod op salami, want dat is een anagram van islaam
Geplaatst: Vr 24 Mrt, 2006 23:32 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
M&M schreef:
Vond dit wel onder de categorie humor vallen , of eigenlijk diep triest ??
What's next , jodenkoeken / zigeunersaus / blanke vla / moorkop ???
Bron
Zat bij mij in de mail: Citaat:
Wat nou negerzoen verkeerd?????!!!!!!!!!
Coming up, verbod op:
- Blanke Vla
- Witte chocolade
- Jodenkoeken
- Witbier
- Zwarte Pieten
- Hessel Swarte
- Chinese kool
- Het beroemde boek van Jan Wolkers moet ook uit de schappen.. "turks fruit" kan echt niet!
- Snicker klinkt ook wel heel erg als....
- en vergeet natuurlijk de spiNAZI niet..
- Blanke lak wordt doorzichtige lak
dus jongens (meisjes), geniet er nog van, zolang t nog in de winkels ligt...
toch te gek voor woorden
ik voorspel een verbod op salami, want dat is een anagram van islaam
Hey mensen,
als iemand mij wil helpen met mijn project, zou je dan op dit linkje willen klikken en deze (zeer kleine) enquete willen invullen over vakantie?
Is allemaal multiple choice
http://www.enquete.be/enquetes/popupvra ... &e=camping
als iemand mij wil helpen met mijn project, zou je dan op dit linkje willen klikken en deze (zeer kleine) enquete willen invullen over vakantie?

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
makkelijke vragen, wat heb ik nu gewonnen?

of was t geen prijsvraag

of was t geen prijsvraag

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Gedaan!
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ik loop vast na vraag 7, hier heb ik gekozen voor "in een hotel/ motel" en daarna gaan de vragen over campings.
Niet dat ik iets tegen campings heb, integendeel verdien er mijn brood mee maar prefereer zelf toch het gemak van een hotel
Niet dat ik iets tegen campings heb, integendeel verdien er mijn brood mee maar prefereer zelf toch het gemak van een hotel
-
- Contacteer:
Men zoon is geslaagd voor enquette, alle vragen goed!! 
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Contacteer:
Hier ook, een 10 met een griffel. 

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik werk graag mee aan nutteloze vragen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Och is voor een project op school. Maar de vragen zijn een beetje waardeloos gesteld. Na 7 loop je inderdaad vast en hij is te sturend.Ronnie schreef:Waar heb je het voor nodig Chris?
Heb hem ook ff ingevuld.
Nadeel van een projectgroep...
Dan krijg je snel onenigheid

En uiteraard ons reclamefilmpjeHey mensen,

Ik had verloren met de toss. Kop=filmen Munt=gefilmd worden
Ik had natuurlijk Munt...

Wel dikke lol

mms://www.mediaserver.fe.hanze.nl/ICM/babs/nmotionfilm.wmv
en nu de X-rated versie? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Grappig dat dat ook weer hier van de site komt, zie http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... t=#1738887Hessel schreef:Citroen xantia club wil mijn naam verbieden!!!!!
(Je wordt beroemd

Zat (aan de datum 24 mrt te zien) nog geen dag tussen de tijd dat het hier in het ACT stond, en de tijd dat het kennelijk op de mail is gegaan

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
t is gewoon een stoeprandje..alleen net iets te hoog voor de audi 

-
Hardrijder: Politieauto niet voor deze snelheden gebouwd
Gepubliceerd op 03 november 2006, 11:56
Laatst bijgewerkt op 03 november 2006, 12:52
Meppel/Pesse -
Een 29‑jarige bestuurder van een BMW uit Pesse maakte het donderdagavond na een achtervolging wel heel bont. De man werd op de N375, de weg tussen Meppel en Pesse, betrapt door een surveillerende agent. Die reed in een onopvallende Opel.
Toen de agent door de BMW werd ingehaald, zette hij de achtervolging in. Daarbij klokte hij snelheden van 180 kilometer per uur. Bij de oprit van de A32 slaagde de politieman er in om de snelheidsduivel uit Pesse staande te houden. Die bleek niet onder de indruk. Hij gaf aan dat zijn auto best iets sneller kon rijden, omdat die er voor gebouwd was. Of, zoals de verbouwereerde agent noteerde: "U had me voor uw veiligheid beter kunnen laten gaan. Úw auto is niet op deze snelheden gebouwd."
De man kon met deze opmerking niet voorkomen dat hij een proces‑verbaal kreeg. Ook moest hij zijn rijbewijs inleveren. De officier van Justitie beslist of en wanneer de man het roze papiertje terugkrijgt. Later zal hij zich bovendien voor de politierechter moeten verantwoorden.
Bron: DvhN
Geweldig die reactie van die BMW rijder

Gepubliceerd op 03 november 2006, 11:56
Laatst bijgewerkt op 03 november 2006, 12:52
Meppel/Pesse -
Een 29‑jarige bestuurder van een BMW uit Pesse maakte het donderdagavond na een achtervolging wel heel bont. De man werd op de N375, de weg tussen Meppel en Pesse, betrapt door een surveillerende agent. Die reed in een onopvallende Opel.
Toen de agent door de BMW werd ingehaald, zette hij de achtervolging in. Daarbij klokte hij snelheden van 180 kilometer per uur. Bij de oprit van de A32 slaagde de politieman er in om de snelheidsduivel uit Pesse staande te houden. Die bleek niet onder de indruk. Hij gaf aan dat zijn auto best iets sneller kon rijden, omdat die er voor gebouwd was. Of, zoals de verbouwereerde agent noteerde: "U had me voor uw veiligheid beter kunnen laten gaan. Úw auto is niet op deze snelheden gebouwd."
De man kon met deze opmerking niet voorkomen dat hij een proces‑verbaal kreeg. Ook moest hij zijn rijbewijs inleveren. De officier van Justitie beslist of en wanneer de man het roze papiertje terugkrijgt. Later zal hij zich bovendien voor de politierechter moeten verantwoorden.
Bron: DvhN
Geweldig die reactie van die BMW rijder

-
- Contacteer:
whahahaha

-
Vanavond in DGB gaan ze een Clio 2 verbouwen.
ben wel benieuwd wat ze ervan maken!
ze leveren dit seizoen tot nu toe wel nette wagens af in ieder geval!
ben wel benieuwd wat ze ervan maken!
ze leveren dit seizoen tot nu toe wel nette wagens af in ieder geval!
Krijg ik vandaag deze reactie op een marktplaatsadvertentie:
Hello, Goede dag aan u over daar, ben ik zeer geinteresseerd in uw punt waarin ik van u naar me met de laatste prijs en de huidige voorwaarde zoals zo voor me zal houden terug te gaan om al noodzakelijke regeling voor de betaling te maken zo spoedig mogelijk, om te hopen om van achter u zo spoedig mogelijk te lezen, zal ik van u naar me via mijn e-mailadres cherry_nichole@hotmail.com houden terug te gaan Terri
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: Terri Nicholas
Hello, Goede dag aan u over daar, ben ik zeer geinteresseerd in uw punt waarin ik van u naar me met de laatste prijs en de huidige voorwaarde zoals zo voor me zal houden terug te gaan om al noodzakelijke regeling voor de betaling te maken zo spoedig mogelijk, om te hopen om van achter u zo spoedig mogelijk te lezen, zal ik van u naar me via mijn e-mailadres cherry_nichole@hotmail.com houden terug te gaan Terri
-
- Contacteer:
wow...wie vertaalt t ff?
-
Aangezien ik bij een vertalingsbureau werk kan ik helemaal dubbel liggen om dit soort teksten.
dit soort shit krijgen wij ook af en toe onder ogen van sommige bedrijven die zelf even een vertalinkje hebben gedaan en aan ons vragen of wij de boel kunnen editen (nalopen op correcties) je kunt je voorstellen dat wij vrijwel altijd die troep direct weer terugsturen naar de klant en vragen om het bronbestand.
maar misschien als je het door babelfish gooit en het omzet naar engels dat er een enigzins begrijpelijke tekst uit komt rollen.
dit soort shit krijgen wij ook af en toe onder ogen van sommige bedrijven die zelf even een vertalinkje hebben gedaan en aan ons vragen of wij de boel kunnen editen (nalopen op correcties) je kunt je voorstellen dat wij vrijwel altijd die troep direct weer terugsturen naar de klant en vragen om het bronbestand.
maar misschien als je het door babelfish gooit en het omzet naar engels dat er een enigzins begrijpelijke tekst uit komt rollen.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
volgens mij wil die het aangebodene kopen en wil die weten waar die het geld naartoe over moet maken en of je je gegevens enzo ff wil mailenRiël schreef:Krijg ik vandaag deze reactie op een marktplaatsadvertentie:
en dan kan de koop gesloten worden

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Da's bekende engelse mail.
JUNK
datie m maar komt halen.
JUNK
datie m maar komt halen.