Hmmm, ik ben geen lid dus het gaat mij in principe niets aan, maar was alleen nieuwsgierig hoe de naamswijziging tot stand is gekomen.Riël schreef:Ah, leden only. Ik zal het zsm samenvatten hier ok?
Hulp gevraagd bij het ontwerpen van een nieuw logo.
Er was een akkoord op afgelopen ALV. Daarna hebben we deze naam nogmaals voorgelegd op dit forum aan de leden, waarop circa 75% een stem heeft uitgebracht, waarvan 75% voor de nieuwe naam stemde.
Belangrijkste redenen zijn dat Tuning een foute lading meebrengt tegenwoordig, en dat de club momenteel meer mensen onderdak biedt dan alleen Tuners. Ook gewone liefhebbers die hun nieuwe en oudere auto in originele staat willen houden. Renault Club Nederland klinkt dan breder, professioneler en dekt de lading beter, dat was de conclusie.
Belangrijkste redenen zijn dat Tuning een foute lading meebrengt tegenwoordig, en dat de club momenteel meer mensen onderdak biedt dan alleen Tuners. Ook gewone liefhebbers die hun nieuwe en oudere auto in originele staat willen houden. Renault Club Nederland klinkt dan breder, professioneler en dekt de lading beter, dat was de conclusie.
Ben bezig met wat ontwerpen, hoop dit weekend en anders maandag wat te kunnen laten zien. eerste groffe schetsen zullen dat zijn. dan fine tunen. 
Hier een voorproefje:
http://imageshack.us/f/684/rcnj.jpg/
Gr. Michael
Hier een voorproefje:
http://imageshack.us/f/684/rcnj.jpg/
Gr. Michael
-
Patrick RS
- Moderator
- Car: Megane
-
paulvanrooij
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
die onderste is gaaf idd 
-
MartijnG
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Alleen dat geel bevalt me niet
Misschien wel als er een zwarte outline omheen ligt
Komt het beter over, ook op toekomstige stickers enz.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
@ Patrick B. :
Erg gaaf!! Als dat het gaat worden, komt er misschien wel weer een sticker op beide Renault's!! 
En dan met name de 2e of de 4e !!!! (die 4e zou dan wel met de achtergrond transparant moeten zijn)
En dan met name de 2e of de 4e !!!! (die 4e zou dan wel met de achtergrond transparant moeten zijn)
Laatst gewijzigd door ARNO16V op vr 22 jul 2011 17:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
ik denk dat we het hier snel eens gaan worden! 
-
Arco
- Über-Spammer
De laatste ziet er wel goed uit. (al ga ik nog steeds voor mijn "eigen" idee 
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Die laatste is inderdaad erg dik! Zou ook mooi staan op shirts/polo's etc 
-
paratroeper
Yep, ben ik het mee eens die laatste is mooi zo. 
Ik wist wel dat michael iets moois zou maken!!
Kannie wel die jongen
Kannie wel die jongen
Denk dat je michael bedoeldARNO16V schreef:@ Patrick B. :Erg gaaf!! Als dat het gaat worden, komt er misschien wel weer een sticker op beide Renault's!!
-
Patrick RS
- Moderator
- Car: Megane
even voor de duidelijkheid dit is gemaakt door mikemike16v schreef:Ben bezig met wat ontwerpen, hoop dit weekend en anders maandag wat te kunnen laten zien. eerste groffe schetsen zullen dat zijn. dan fine tunen.
Hier een voorproefje:
[img]http://img684.imageshack.us/img684/6681/rcnj.jpg[/img]
Gr. Michael
-
MartijnG
- Über-Spammer
Ja, en club ook met een hoofdletter, net zoals de huidige naam 
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ik zou dat juist niet doen...
Maar goed, that's me.
Ik hoop dat Michael nog met een paar andere opzetjes komt, want als dit het eerste is wat in 'm opkomt, dan ben ik benieuwd wat er gebeurt als ie er echt voor gaat zitten.
Goed werk!
Ik hoop dat Michael nog met een paar andere opzetjes komt, want als dit het eerste is wat in 'm opkomt, dan ben ik benieuwd wat er gebeurt als ie er echt voor gaat zitten.
Goed werk!
Thanks Thijs!~thijs~ schreef:Denk dat je michael bedoeldARNO16V schreef:@ Patrick B. :Erg gaaf!! Als dat het gaat worden, komt er misschien wel weer een sticker op beide Renault's!!
Klopt, haha, ik moet er nog even serieus voor zitten. dit heb ik op mijn werk even in de pauze gedaan. Maar roep maar, dan kan ik dingen meenemen in het fine tunenMerijn schreef:Ik zou dat juist niet doen...Maar goed, that's me.
Goed werk!
Thanks voor de leuke reacties!! daar doe je het voor he!
Cliogek1970 schreef:Ik denk simpel houden.
Ben er niet goed in maar zo iets denk ik persoonlijk.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-6DZ4BYR4.jpg[/img]
Hebben ze dit logo ook al eens niet gebruikt bij Greddy??
Kan me licht herinneren dat ik ooit eens een window sticker heb gezien
op een auto met de zelfde afbeelding en dan van de Greddy shop..
[img]http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/0000074 ... er-met.jpg[/img]
Greetzzzz
is dat gele 'nederland' uberhaupt wel te lezen als dat op je auto is gestickerd?
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Ik zou zeggen, neem alle kleuren, afhankelijk van pagina e.d. en afhankelijk van welke kleur sticker het beste op een auto past.
Ik vind de 1e en 2e erg vet.
-
paratroeper
Kan ook met dat je je eigen samen stelling kan doen van de kleurenalexs schreef:Ik zou zeggen, neem alle kleuren, afhankelijk van pagina e.d. en afhankelijk van welke kleur sticker het beste op een auto past.
-
Leon Cozijn
- Contacteer:
Ik vind die zwarte mooi 
-
grandprix404
- Contacteer:
[img]http://i916.photobucket.com/albums/ad8/ ... ogo1-2.jpg[/img]
ik ben even aan het knutselen geweest, mischien vinden jullie het helemaal niks maar dacht mischien een steentje of ideeen bij te kunnen dragen;)
Groeten Laurence
ik ben even aan het knutselen geweest, mischien vinden jullie het helemaal niks maar dacht mischien een steentje of ideeen bij te kunnen dragen;)
Groeten Laurence
Laatst gewijzigd door grandprix404 op do 3 nov 2011 22:44, 4 keer totaal gewijzigd.
-
Luco/Alpine-racer
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Ik ben er geen ster in, maar zou het niet mooi zijn om de naam in het renault logo te verwerken?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Luco/Alpine-racer
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Ow, dan heb ik niks gezegd.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
grandprix404
- Contacteer:
ik ga er nu maar eens mee ophouden. Ik heb weer wat neergezet.
als jullie dit niets vinden ik ga er nog eens wat langer over nadenken:)
Groeten Laurence
als jullie dit niets vinden ik ga er nog eens wat langer over nadenken:)
Groeten Laurence