Er was een akkoord op afgelopen ALV. Daarna hebben we deze naam nogmaals voorgelegd op dit forum aan de leden, waarop circa 75% een stem heeft uitgebracht, waarvan 75% voor de nieuwe naam stemde.
Belangrijkste redenen zijn dat Tuning een foute lading meebrengt tegenwoordig, en dat de club momenteel meer mensen onderdak biedt dan alleen Tuners. Ook gewone liefhebbers die hun nieuwe en oudere auto in originele staat willen houden. Renault Club Nederland klinkt dan breder, professioneler en dekt de lading beter, dat was de conclusie.
@ Patrick B. : Erg gaaf!! Als dat het gaat worden, komt er misschien wel weer een sticker op beide Renault's!!
En dan met name de 2e of de 4e !!!! (die 4e zou dan wel met de achtergrond transparant moeten zijn)
Laatst gewijzigd door ARNO16V op vr 22 jul 2011 17:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
De laatste ziet er wel goed uit. (al ga ik nog steeds voor mijn "eigen" idee
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
ARNO16V schreef:@ Patrick B. : Erg gaaf!! Als dat het gaat worden, komt er misschien wel weer een sticker op beide Renault's!!
En dan met name de 2e of de 4e !!!! (die 4e zou dan wel met de achtergrond transparant moeten zijn)
mike16v schreef:Ben bezig met wat ontwerpen, hoop dit weekend en anders maandag wat te kunnen laten zien. eerste groffe schetsen zullen dat zijn. dan fine tunen.
Ik zou dat juist niet doen... Maar goed, that's me.
Ik hoop dat Michael nog met een paar andere opzetjes komt, want als dit het eerste is wat in 'm opkomt, dan ben ik benieuwd wat er gebeurt als ie er echt voor gaat zitten.
ARNO16V schreef:@ Patrick B. : Erg gaaf!! Als dat het gaat worden, komt er misschien wel weer een sticker op beide Renault's!!
Merijn schreef:Ik zou dat juist niet doen... Maar goed, that's me.
Ik hoop dat Michael nog met een paar andere opzetjes komt, want als dit het eerste is wat in 'm opkomt, dan ben ik benieuwd wat er gebeurt als ie er echt voor gaat zitten.
Goed werk!
Klopt, haha, ik moet er nog even serieus voor zitten. dit heb ik op mijn werk even in de pauze gedaan. Maar roep maar, dan kan ik dingen meenemen in het fine tunen
Thanks voor de leuke reacties!! daar doe je het voor he!