
Dennis' Gtt --- VERKOCHT
Staat mooi op zn pootjes,echter lijkt het voorwiel nog erg iel.
Hoe zit de regeling met blauwe platen,toch voor bj '77 ofniet?
Wat is de consequentie bij aanhouding,snel platen wisselen of een prent?
Hoe zit de regeling met blauwe platen,toch voor bj '77 ofniet?
Wat is de consequentie bij aanhouding,snel platen wisselen of een prent?
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Erg gaaf hoor, hier hou ik wel van
Alleen het voorbumpertje nog een keer?

Alleen het voorbumpertje nog een keer?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Andere platen liggen ook in de auto, ik hoorde ergens dat je anders 35 euro per plaat kan krijgen ofzo? Mja, welke agent kent deze regel nou?Alpine schreef:Staat mooi op zn pootjes,echter lijkt het voorwiel nog erg iel.
Hoe zit de regeling met blauwe platen,toch voor bj '77 ofniet?
Wat is de consequentie bij aanhouding,snel platen wisselen of een prent?
@ Martijn: Ja zeker, maar er liggen ook nog 100 andere plannen klaar

-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold

Dit is toch een nette combinatie? Kun je alleen maar respect voor hebben.
Als ze je ook nog voor die platen gaan aanhouden.... (zou me niks verbazen als het toch gebeurt...

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Ik vind het geen pot en ik snap ook het nut er niet van ........als het nou echt een oudje is ....maarja wie ben ik .
Verder zal ie wel een stuk lekkerder rijden iets omhoog
Verder zal ie wel een stuk lekkerder rijden iets omhoog
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
zal wel wat minder stuiteren zeker??
vind alleen de platen een beetje ....
het is geen oldtimer en word het ook nooit.
niet zeikerig bedoeld ofzo
vind alleen de platen een beetje ....
het is geen oldtimer en word het ook nooit.
niet zeikerig bedoeld ofzo

*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
dit ding is echt meesterlijk 
ps staat er nu op de achtergrond een gepimpte 205 cti?

ps staat er nu op de achtergrond een gepimpte 205 cti?
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Mja, die skies op het dak hebben ook niet echt veel nut, toch?Jochem de Haas schreef:Ik vind het geen pot en ik snap ook het nut er niet van ........als het nou echt een oudje is ....maarja wie ben ik .
Verder zal ie wel een stuk lekkerder rijden iets omhoog

Het rijdt idd vele malen beter als voorheen, maar dat komt ook doordat er 2 nieuwe assen in zitten natuurlijk.
@ PaulM: Ja, 205 CTI van een collega met T16 van een 405 erin

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Ja das ook wel weer waar maar dat heeft nog wel wat .....
Maar goed aan de andere kant ....wat maakt het ook uit .

Op de eventuele bekeuring na
Maar goed aan de andere kant ....wat maakt het ook uit .


Op de eventuele bekeuring na
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Erg fraai! Echt heel erg fraai....
Vind die hoogte ook stukken beter zo.
En die platen....
Ik vind ze echt heel erg mooi staan.
Staat STUKKEN beter dan die lelijke gele platen van ons. (waarom wij ook ooit zo'n lelijke kleur hebben gekozen is me echt een raadsel..... waarom niet gewoon wit/zwart zodat het op elke auto wel past?!?!?...)
Vind die hoogte ook stukken beter zo.
En die platen....
Ik vind ze echt heel erg mooi staan.

Staat STUKKEN beter dan die lelijke gele platen van ons. (waarom wij ook ooit zo'n lelijke kleur hebben gekozen is me echt een raadsel..... waarom niet gewoon wit/zwart zodat het op elke auto wel past?!?!?...)
dien een verbetervoorstel in bij Rutte en consorten, wie weet 

Immer wieder die verdammte Holländer
Weer een paar spulletjes ontvangen vanuit Engeland (CGB Motorsport):
2x draagarm + bouten met fuseekogels
Nieuwe bougies NGK Platinum
Nieuwe bougiekabels 8mm Lucas
4x Polysport stabilisatiestang rubbers
Uprated spruitstuk pakking (voor spagetti spruitstuk)
Parafan plaat
2x Stof voor de wangen van de stoelen
1x Nieuw schuim voor de wang
1x Gear selector cover
Nieuwe rubbertjes en klapmechanismes voor de achterruitjes krijg ik ook nog. Voorlopig weer genoeg te doen dus!
2x draagarm + bouten met fuseekogels
Nieuwe bougies NGK Platinum
Nieuwe bougiekabels 8mm Lucas
4x Polysport stabilisatiestang rubbers
Uprated spruitstuk pakking (voor spagetti spruitstuk)
Parafan plaat
2x Stof voor de wangen van de stoelen
1x Nieuw schuim voor de wang
1x Gear selector cover
Nieuwe rubbertjes en klapmechanismes voor de achterruitjes krijg ik ook nog. Voorlopig weer genoeg te doen dus!
Vanwaar die draagarmen, kogels en bougies daar bestellen?
Is dat goedkoper of krijg je ook nog speciale kwaliteit draagarmen ofzo?
In principe kan je dat toch ook hier gewoon halen of vond je dit makkelijker zo.
Is dat goedkoper of krijg je ook nog speciale kwaliteit draagarmen ofzo?
In principe kan je dat toch ook hier gewoon halen of vond je dit makkelijker zo.
Zoek de prijzen daar maar op, vooral de draagarmen zijn daar enorm goedkoop (vergelijk maar eens met H-base ofzo, dan heb je net een fuseekogel). Bougies heb ik verder niet vergeleken, maar dit was wel makkelijk 

Ik betaalde voor een draagarm incl. Rubbers en fuseekogel 28 euro...
3 a 4 tientjes inderdaad ... wel standaard rubbers...
Ik ga voor optie 4Steven schreef:Lekker fris, heb je er al aan geroken dan? Of praten we over het weer, of bedoel je dat biertje?DennisT schreef:wel weer lekker fris straks
Of verveel ik me?


Even een vraagje (volgens mij heb ik het al eerder gevraagd): Als ik de gt even flink doorjaag tot een 6000-6500 toeren loopt de druk door tot zeker 1,4 bar onder de gasklep. Aangezien ik de boel wel heel wil houden wil ik toch zeker weten of dit wel normaal is. Normaal zit de druk op een 1,1 tot 1,2 bar.
Er zit een BB180 turbo op (weet niet wat voor type verder), maar tot hoeveel druk heeft zo'n apparaat nog zin?
Er zit een BB180 turbo op (weet niet wat voor type verder), maar tot hoeveel druk heeft zo'n apparaat nog zin?
Aangezien Joost ongeveer 180pk draaid op 1,4 zou ik dat als referentie houden. 1.4 is dus wss de max...
Als dat zo is dan weet je toch dat de turbo 1,6 kan hebben? Vanwaar dan je vraag...
Oke, groep A carburateur, dikkere koppakking etc zit er ook al in dus dat moet wel goed gaan dan. Maar dan vind ik het nog wel raar dat ik 1,1-1,2 bar rij, en boven de 5500 toeren de druk nog 0,2 bar oploopt. De wastegate/actuator moet dit toch beperken?
Miss staat je druk wel afgesteld op 1,4 maar spoelt hij niet genoeg op om zo ver te komen...