Genoeg foto's!!
de ring racer 19 heb ik niet gezien volgens mij, ik was wel rond 3 uur al weg?
toch mooie metriaal en prima

die v6 stond bij de heaven and rides meeting in rotterdamdolf jans schreef:Sluit me bij de vorige sprekers aan; groots en toch gezellig. Klasse!
Miste alleen een Clio V6 phase 2........
Alle medewerkers aan het evenement; bedankt
De 19 16V is inderdaad niet aangekomen, de versnellingsbak is enigzins in elkaar gelopen op de heenweg nog geen 5km van huis af.. Ding is niet zo bestand tegen fatsoenlijk straatgebruik waarschijnlijk..renaultjulian schreef:Was geweldig!!!
Genoeg foto's!!
Vond ik ook wel lullug voor die mensen......JordyT schreef:goed geregeld![]()
ik vond alleen jammer dat sommige auto's een beetje achteraan stonden.
idd waar je stickertje kreeg stond ik op de kruising links met een RS.dolf jans schreef:Vond ik ook wel lullug voor die mensen......JordyT schreef:goed geregeld![]()
ik vond alleen jammer dat sommige auto's een beetje achteraan stonden.
Dan mis je eigenlijk een groot plein....
Dat zal Ronald nog wel vermelden. Onderweg is de versnellingsbak gesneuveld en kwam hij met zijn GMC. Dat grote zwarte beest.renaultjulian schreef:Was geweldig!!!
Genoeg foto's!!
toch mooie metriaal en primageregeld!
Ga je mond spoelen Jacques, het is een DODGEjacques schreef:Dat zal Ronald nog wel vermelden. Onderweg is de versnellingsbak gesneuveld en kwam hij met zijn GMC. Dat grote zwarte beest.renaultjulian schreef:Was geweldig!!!
Genoeg foto's!!
toch mooie metriaal en primageregeld!
Ik?Dolfijne5 schreef:@Lex, onwijs mooie auto heb je, ook op de snelweg
Misschien een idee om daar ook wat "attracties" te zetten?Jack Quaak schreef: Het mooie was juist dat je het hele blok aan gebouwen rond kon lopen, alleen stonden er achteraan nog juist te weinig auto's en was er daardoor daar ook iets te weinig ambiage.