afgelopen zaterdag de boel maar eens proberen aan te slingeren. Vroeg aanwezig en lekker bezig geweest, bedacht me alleen na een uur of wat dat ik wat vergeten was.... de sleutel namelijk

Lekker handig...
Toch maar doorgebouwd, maar om 18u had ik toch echt de sleutel nodig. Ding stond op stuurslot naar links, dus kreeg de aandrijfas er niet in. Maar besloten ff op en neer te blazen, daarna de as gemonteerd, bakolie gevuld met een veel te klein slangetje en om 21.30 besloten hem maar eens te proberen. Tweede poging deedtie het vrijwel meteen, Jacco ff in dat ballonnetje pompen. Hij loopt echt mooi, in het begin met af en toe een hikje, maar dat was na 10 minuten ook weg. Ding netjes warm laten lopen, ontlucht tot de ventilator na een uur (!!) eindelijk aanging. Toen moest en zou ik uiteraard nog ff een rondje rijden, dus wielen erop en gaan. Ging prima, alle versnellingen deden het, dus ga er van uit datie hetwel blijft doen haha.
Toen naar binnen gezet voor volgende week en toen....... deed ik de ramen dicht. Je raad het al, rechts ging goed, links was het mmmmmmm en *knak*

die gaat dus niet meer omhoog
Nou, het was echt een lange dag zaterdag, maar ik ben in ieder geval blij datie loopt en zo te horen goed loopt. Vanavond of morgen verder opbouwen en dan de snelweg maar eens op
zo heb ik haar achtergelaten zaterdag:
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 009463.jpg[/img]
nu de Golf maar eens te koop zetten, want die zal ik ook niet 123 kwijt zijn..
Iemand nog een raammechanisme liggen voor een Clio II 3Drs? Electrisch uiteraard!