5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met polis direct autoverzekeringen? Zijn goedkoop, maar wellicht is goedkoop duurkoop? Iemand ervaring? Bedankt!
iemand misschien enig idee onder welke auto gefentileerde remschijven zitten van 244mm? Met Lucas blokkensysteem. Ik kan alleen vinden 238, 259 en 280.
Nog een ander vraagje: Heb een Clio 1 1.4 uit 1995. Ik wil speakers in de deuren hebben maar standaard zijn daar geen gaten voor, deze moet ik dan zelf maken. Maar de draden, moet ik dan oook zelf trekken of zitten deze er misschien heel toevallig al? Zou wel makkelijk zijn!!
jouw speaker situtatie had ik ook, draden lagen al in de deur, het frame voor de inbouw ook. Je moet alleen een gat maken in het deurpaneel. ff doormeten welke draden waar bij je radio uitkomen is ook wel handig. Volgens mij lopen ze ook achter je tweeters langs in de dash. Ik heb bij de renault dealer de originele ph2 speaker kapjes gehaald, dat staat wel netjes. zijn ook niet zo uber duur volgens mij. Enige kutte is het monteren van de speakers vast aan je frame. Heb dit met die schroefklemmetjes gedaan, maar zit niet mega vast. als je een beter oplossing hebt laat ff weten
+Clio16v+ schreef:jouw speaker situtatie had ik ook, draden lagen al in de deur, het frame voor de inbouw ook. Je moet alleen een gat maken in het deurpaneel. ff doormeten welke draden waar bij je radio uitkomen is ook wel handig. Volgens mij lopen ze ook achter je tweeters langs in de dash. Ik heb bij de renault dealer de originele ph2 speaker kapjes gehaald, dat staat wel netjes. zijn ook niet zo uber duur volgens mij. Enige kutte is het monteren van de speakers vast aan je frame. Heb dit met die schroefklemmetjes gedaan, maar zit niet mega vast. als je een beter oplossing hebt laat ff weten
Bedankt voor je reactie! Ik ga het proberen, als ik wat anders doe, hoor je het wel!
Iemand anders die het antwoord op mijn andere vraag weet? En zoals ik al een keer eerder vroeg; welke bumpers van de Megane zijn uitwisselbaar voor een Megane Coupe uit 2002.
Ik heb een probleempje, hopelijk weet iemand hier een makkelijke oplossing.
Ik heb mijn stalen velgen laten poedercoaten en nu gaan ze niet meer van mijn naaf af. Waarschijnlijk is de laag rondom het naafgat te dik dus. Hierdoor zit hij ram vast. Heeft er iemand een iedee hoe ik mijn velgen toch los kan krijgen?
met een rubber hamer werkt perfect. Op de velgrand slaan, gaat prima. Neem wel de binnenkant om te slaan, dan blijft je buitenkant onbeschadigd Owja, als ze ERG vast zitten, ff iemand regelen die m opvangt
Dat allemaal om de velgen te kunnen poetsen? Nee, doordat ik mijn camber 3 gr heb verzet kon ik nooit 100 % insturen of het wiel kwam tegen het binnenscherm. Ik heb nu spoorverbreders gemonteerd van 16 mm en ik kan weer volledig insturen. Dat mijn lagers eerder naar de klote gaan neem ik voor lief. Persoonlijk vind ik hem nu, na diverse bochten, nog iets fijner sturen.