De Onbekende Renault.. II
M'n broertje Mark uit Staphorst? 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Who else 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Dat was ik, rijd dr iedere dag......XV-46-SL, werk in amersfoort en ik rijd altijd binnendoorleeroy schreef:vandaag gespot in de buurt van soesterberg een witte gt turbo met witt velgen.. kenteken VX-46-DL geloof ik zag er netjes uit iig

Kreeg vandaag een duimpje van een duitser in een gele citroen C1-achtige auto op de A12

R 5 Convertible Rulezz
Yeps, volgens mij wel.ARNO16V schreef:M'n broertje Mark uit Staphorst?
Volgens mij zag ik jouw RS ook nog in Meppel, alleen zonder de dikke wielen maar met een paar standaard golf velgjes? Watsekebeurt?
rev it like a rental
nee was ik niet, ik zat in de twingo van mijn vriendin mooie rozeCChris schreef:Dat was ik, rijd dr iedere dag......XV-46-SL, werk in amersfoort en ik rijd altijd binnendoorleeroy schreef:vandaag gespot in de buurt van soesterberg een witte gt turbo met witt velgen.. kenteken VX-46-DL geloof ik zag er netjes uit iigtoeterde jij naar mij toevallig?
Kreeg vandaag een duimpje van een duitser in een gele citroen C1-achtige auto op de A12

maar erg mooie gtt

zojuist een rode 5 turbo2 op het industrie terein de marssteden in enschede. Leuk geluidje!
Thnxx, ow wacht ff, met geblindeerde achterramen? Dan heb ik jou ook gezienleeroy schreef:nee was ik niet, ik zat in de twingo van mijn vriendin mooie rozeCChris schreef:Dat was ik, rijd dr iedere dag......XV-46-SL, werk in amersfoort en ik rijd altijd binnendoorleeroy schreef:vandaag gespot in de buurt van soesterberg een witte gt turbo met witt velgen.. kenteken VX-46-DL geloof ik zag er netjes uit iigtoeterde jij naar mij toevallig?
Kreeg vandaag een duimpje van een duitser in een gele citroen C1-achtige auto op de A12![]()
maar erg mooie gtt![]()

R 5 Convertible Rulezz
-
- Contacteer:
Nou golf wieltjes ???Menno schreef:Yeps, volgens mij wel.ARNO16V schreef:M'n broertje Mark uit Staphorst?
Volgens mij zag ik jouw RS ook nog in Meppel, alleen zonder de dikke wielen maar met een paar standaard golf velgjes? Watsekebeurt?
deze waren toch 2x zo duur als de vorigen
maar klopt moest gister naar Ruinen...
verjaardag van mijn oom (Will z'n vader)
Ik heb jou niet gezien?? waar reed je in dan
Renault 19 1.8 16V Cabrio
yep dat was ikCChris schreef:Thnxx, ow wacht ff, met geblindeerde achterramen? Dan heb ik jou ook gezienleeroy schreef:nee was ik niet, ik zat in de twingo van mijn vriendin mooie rozeCChris schreef:Dat was ik, rijd dr iedere dag......XV-46-SL, werk in amersfoort en ik rijd altijd binnendoorleeroy schreef:vandaag gespot in de buurt van soesterberg een witte gt turbo met witt velgen.. kenteken VX-46-DL geloof ik zag er netjes uit iigtoeterde jij naar mij toevallig?
Kreeg vandaag een duimpje van een duitser in een gele citroen C1-achtige auto op de A12![]()
maar erg mooie gtt![]()

-
gisteravond uurtje of 6 bij autoboulevaard in Utrecht (overvecht).
Licht blauwe GTT
Licht blauwe GTT
-
- Über-Spammer
Staat al een tijdje op industrieterein Brwoutswaarder in Woerden :
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... Afb006.jpg[/img]
Heeft ook achterklepschade en de linkerzijkant zit in elkaar....
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... Afb006.jpg[/img]
Heeft ook achterklepschade en de linkerzijkant zit in elkaar....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Menno schreef:Yeps, volgens mij wel.ARNO16V schreef:M'n broertje Mark uit Staphorst?

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
hmm, volgens mij wel. Erg fraaie zwarte RS phase 2, met dubbele uitlaat, RTC en Kreuztage sticker, kenteken kwam me ook bekend voor. Alleen niet die dikke wielen die hier wel eens op foto's stonden, en ook niet de originele ph2 wielen.ARNO16V schreef:Menno schreef:Yeps, volgens mij wel.ARNO16V schreef:M'n broertje Mark uit Staphorst?
Volgens mij zag ik jouw RS ook nog in Meppel, alleen zonder de dikke wielen maar met een paar standaard golf velgjes? Watsekebeurt?Golf velgjes? Weet je zeker dat het mijn Rs was?
rev it like a rental
Dan is het hem wel geweest idd, achja op deze wielen rijdt hij stukken beter, ben een beetje van de brede sjaken en 17 inch wielen af.
En zo kan hij tenminste redelijk omlaag geschroefd worden
Hoe laat heb je me gespot?

En zo kan hij tenminste redelijk omlaag geschroefd worden

Hoe laat heb je me gespot?
'93er RSi met tjaaaa.....
![Afbeelding]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Net vanuit ons appartement gespot een Zilver Clio RS met kenteken 45-HR-RV.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... C_1602.jpg[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... C_1602.jpg[/img]
-
weer eens een echte onbekende i.p.v. "ik zag pietje" Renault.
BE-61-79
RENAULT GOULETTE
Brandstof Benzine
Datum aanvang tenaamstelling 20-05-2008
Rode cabine met houten bak. Op het oog netjes.
op de provinciale weg tussen Ulvenhout (NB) en Chaam.
BE-61-79
RENAULT GOULETTE
Brandstof Benzine
Datum aanvang tenaamstelling 20-05-2008
Rode cabine met houten bak. Op het oog netjes.
op de provinciale weg tussen Ulvenhout (NB) en Chaam.
Net een erg mooie opgeleukte GTT op de A12 bij utrecht in het trajectcontrole stukkie, duimpie gewisseld en even stukke gevlamt!! 
VG-93-JV

VG-93-JV
Laatst gewijzigd door alexs op vr 13 jun 2008 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zie 's ochtends wel regelmatig een rode RS fase2 rijden die Soest in gaat, geen idee tot waar hij helemaal rijdt. Heeft die RS ook een andere einddemper met een aardig geluidje erin?CChris schreef:net op de weg terug naar huis van mn werk in amersfoort vlakbij "de berg"/utrechtseweg, een rode Clio RS, zie ik bijna iedere dag in tegengestelde richting.......iemand van hier?
-
- Über-Spammer
Vandaag in de werkplaats :
Clio II RS 2.0 16V 89-HG-PT
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... Afb008.jpg[/img]
Clio II RS 2.0 16V 89-HG-PT
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... Afb008.jpg[/img]
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
- Contacteer:
Vanmorgen een Gele phI RS. Geblindeerde achterruit plus achterste zijruitjes. Jappen demper eronder en zwarte velgen met gepolijste rand. Zag er netjes uit. Dit was overigens op de A16 thv de brienenoord. Had een plaathouder achter op van van kerkhof & visscher
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
dat je dat kan lezen als je op snelweg erachter rijd 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Gespot in winkelcentrum ABC in Schiedam:
zaterdag de 14e juni:
een donkerblauwe Twingo, verlaagd, kleine en brede
velgen/banden,
motorkap was aangepakt waardoor de
verlichting voor er supergaaf uitzag.
Witte knippers, skirts all around en gaas rondom de uitlaat aan de achterkant, verwerkt in een skirt.
Iemand???? Heb effe staan spieken bij de auto, had een invalsdienst daar.
zaterdag de 14e juni:
een donkerblauwe Twingo, verlaagd, kleine en brede
velgen/banden,
motorkap was aangepakt waardoor de
verlichting voor er supergaaf uitzag.
Witte knippers, skirts all around en gaas rondom de uitlaat aan de achterkant, verwerkt in een skirt.
Iemand???? Heb effe staan spieken bij de auto, had een invalsdienst daar.

uit mijn hoofd donderdagavond hier voor de hut in nijmegen: 90-DL-PS (?)
Het was in ieder geval de Ex Rory Clio II. Zag er nog exact zo uit als toen, incl gouden velgen en RTC stickers
Meen me te herinneren dat toen ik deze spotte in Apeldoorn er andere wielen onder zaten, maar goed.
Wel lachen om m zo in t wild tegen te komen
Het was in ieder geval de Ex Rory Clio II. Zag er nog exact zo uit als toen, incl gouden velgen en RTC stickers

Meen me te herinneren dat toen ik deze spotte in Apeldoorn er andere wielen onder zaten, maar goed.
Wel lachen om m zo in t wild tegen te komen

Gisteren gespot in Vjenne op de weg richting "het fietsgigantje":
een blauwe Megane coupe met RTC raamband.
Zojuist op de A37 richting Hoogeveen (lui vanuit ter Apel?):
Clio Williams met 3 man erin. De persoon achterin zat volgens mij aan het raampje te likken?
Vlak daarachter een mooie donkerrood metallic 5 GT turbo met van die glimmende wieldeksels van de Kwantum.
een blauwe Megane coupe met RTC raamband.
Zojuist op de A37 richting Hoogeveen (lui vanuit ter Apel?):
Clio Williams met 3 man erin. De persoon achterin zat volgens mij aan het raampje te likken?
Vlak daarachter een mooie donkerrood metallic 5 GT turbo met van die glimmende wieldeksels van de Kwantum.
vanmiddag rond half 6 in Bloemendaal in de buurt van het theehuisje een witte 5 GTT met witte rolkooi. Koen? ik zat op de fiets de heuvel op te trappen 

-
- Contacteer:
Yep bij het passeren he.+Clio16v+ schreef:dat je dat kan lezen als je op snelweg erachter rijd
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Über-Spammer
Ben er eindelijk achter welke GTT ik telkens zag langs het spoor in Nijmegen...
De GS-RN-72 van Floor (5GT forum)
Stond er wel erg somber bij...
De GS-RN-72 van Floor (5GT forum)
Stond er wel erg somber bij...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
Zonet bij me door de straat een 5 GT Turbo kenteken: TJ-77-GN
Hoorde van Gabri dat het Jurgen uit Dokkum is, de oude eigenaar van de GTT van Willeon
Hoorde van Gabri dat het Jurgen uit Dokkum is, de oude eigenaar van de GTT van Willeon