Wasn't meMike (spitsoor) schreef:Gisteravond een clio II ph III RS. Reed op de A13 en ging op het allerlaatste moment van de meest linker baan er bij de afslag rijswijk/den haag zuid eraf. Lekkere strakke actie hoor

Wasn't meMike (spitsoor) schreef:Gisteravond een clio II ph III RS. Reed op de A13 en ging op het allerlaatste moment van de meest linker baan er bij de afslag rijswijk/den haag zuid eraf. Lekkere strakke actie hoor
Die heb ik van de week ook gespot. Toen hij in boskoop een man in een invalidekar wilde helpen.Chris schreef:
Gister kwam ik ze ook al tegen op de zijruitjes van een Mégane cabrio, RR-JL-96.
marieke met tijdelijke bestuurder MartijnRemon-CL10 schreef:Eind van de middag op het parkeerterrein van de HTS Autotechniek in Arnhem een blauwe Clio 16v, kenteken GD-DX-89
Haas schreef:marieke met tijdelijke bestuurder MartijnRemon-CL10 schreef:Eind van de middag op het parkeerterrein van de HTS Autotechniek in Arnhem een blauwe Clio 16v, kenteken GD-DX-89
menno toch ?MartijnG schreef:Haas schreef:marieke met tijdelijke bestuurder MartijnRemon-CL10 schreef:Eind van de middag op het parkeerterrein van de HTS Autotechniek in Arnhem een blauwe Clio 16v, kenteken GD-DX-89
Ja dat was ik... Beetje vreemde aktie van die man, stond in de bocht te k&*%$n. Stap ik uit om hem te helpen, gaat ie dr vandoor.Roy schreef:Die heb ik van de week ook gespot. Toen hij in boskoop een man in een invalidekar wilde helpen.Chris schreef:
Gister kwam ik ze ook al tegen op de zijruitjes van een Mégane cabrio, RR-JL-96.Michel toch?
Ferdy schreef:menno toch ?MartijnG schreef:Haas schreef:marieke met tijdelijke bestuurder MartijnRemon-CL10 schreef:Eind van de middag op het parkeerterrein van de HTS Autotechniek in Arnhem een blauwe Clio 16v, kenteken GD-DX-89
Ik wilde 'm nog snijden om even te laten zien dattie gespot was maar 't was toch niet zown heel goed plan.Gabri van der Veen schreef:dat is Jeroen RS
Dat was ik inderdaad! Bij wie rij jij? Zal ik je de volgende keer ook snijdenalexs schreef:Ik wilde 'm nog snijden om even te laten zien dattie gespot was maar 't was toch niet zown heel goed plan.Gabri van der Veen schreef:dat is Jeroen RS
Staat er vandaag weer... Iets mindere velgen nu;Chris schreef:Gespot bij de Peus dealer te Bodegraven, Williams, 92-XV-GS, zeer nette staat mét RTC houder.![]()
Volgens het register is hij van Martijn uit Leiden...
Ik denk dat ik winJeroen RS schreef:Dat was ik inderdaad! Bij wie rij jij? Zal ik je de volgende keer ook snijdenalexs schreef:Ik wilde 'm nog snijden om even te laten zien dattie gespot was maar 't was toch niet zown heel goed plan.Gabri van der Veen schreef:dat is Jeroen RS
Ik denk het niet!
Vanaaf nog steedsChris schreef:Gespot bij de Peus dealer te Bodegraven, Williams, 92-XV-GS, zeer nette staat mét RTC houder.![]()
Volgens het register is hij van Martijn uit Leiden..
Staat er vandaag weer... Iets mindere velgen nu;
[img]plaatje[/img]