kools 19 16V
-
weet niet hoe je daar bij komt, maar die staan helemaal los van de verstelling en zijn idd puur voor de stabilisatieMartijn 16v schreef:Ehm je hebt wel alle vier de staven verdraaid toch? anders heb je grote kans dat de staven die je niet gedraaid hebt gaan breken
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Nou.. waar blijven die foto's van die verlaagde achteras 

-
jij hebt er al 1 
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
Nou bij deze dan eindelijk is wat foto's. Kan niet meer op de rtc-upload site komen, dus moet maar even met imageshack rotzooi:
Antenne weg:
![Afbeelding]()
Achterkant omlaag(eindelijk
):
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Was een heel pokkewerk om even een achterasje te wisselen, op de grond, maar het is gelukt
. veel lager kan hij ook niet, want heb de eindaanslagrubbers van de koni's in moeten korten
.
Ohwja, hij staat nu rondom op koni geel, achterzijde op t hardst, voorzijde op zn 1na hardst, rijdt toch een stuk leuker zo, kan niet wachten op de lente
. nurnbergring zeker dit jaar plus zandvoort uiteraard weer. Hoop dat de CRS weer een circuitdag heeft dit jaar(assen oid), dan ga ik er zeker ook bij zijn, afgelopen keer kwam niet zo goed uit, toen woonde ik net samen 
Antenne weg:
Achterkant omlaag(eindelijk

Was een heel pokkewerk om even een achterasje te wisselen, op de grond, maar het is gelukt

Ohwja, hij staat nu rondom op koni geel, achterzijde op t hardst, voorzijde op zn 1na hardst, rijdt toch een stuk leuker zo, kan niet wachten op de lente

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Velgen van een Megane 2.0 16 IDE...
Wel veel beter zo met de kont naar beneden!
Wel veel beter zo met de kont naar beneden!
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
megane1 ph2 IDE 2.0 16v volgens mij 
edit* shit andere martijn was sneller

edit* shit andere martijn was sneller

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
trouwens ons huisje waar we sinds 7maand inwonen staat op de achtergrond
(2e foto)
ik ben wel tevreden met deze velgen, in t echt kijk je er leuker tegenaan trouwens, maar dat kan ook aan mij liggen
ik kweil nog steeds op die maxi 16inch speedline velgen, maar die krengen zijn zo duur

ik ben wel tevreden met deze velgen, in t echt kijk je er leuker tegenaan trouwens, maar dat kan ook aan mij liggen

ik kweil nog steeds op die maxi 16inch speedline velgen, maar die krengen zijn zo duur

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
ziet er netjes uit kool

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
menno heeft nog een setje voor een leuke prijs. ze zijn alleen wel goudkool schreef:trouwens ons huisje waar we sinds 7maand inwonen staat op de achtergrond(2e foto)

-
- Contacteer:
Staat netjes zo Martijn... 

Renault 19 1.8 16V Cabrio
netjes martijn! Vd week in bodegraven nog even heel snel staan kijken voor ik weer als de wiedeweerga weg was, maar staat echt stoer 
die velgen zijn ook echt

die velgen zijn ook echt

-
thx jongens 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
die komen onder menno zen 5 dacht ikGeert schreef:menno heeft nog een setje voor een leuke prijs. ze zijn alleen wel goudkool schreef:trouwens ons huisje waar we sinds 7maand inwonen staat op de achtergrond(2e foto)

-
zitten ze al toch? zag laatst zn msn plaatje met die velgen in elk gevalChristian schreef:die komen onder menno zen 5 dacht ikGeert schreef:menno heeft nog een setje voor een leuke prijs. ze zijn alleen wel goudkool schreef:trouwens ons huisje waar we sinds 7maand inwonen staat op de achtergrond(2e foto)

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl