cliomartijn schreef:hey Martijn.
je doet wel ff voorzichtig he met de ex-auto van mijn kameraad he.
hij zit nu naast me en huilt al bijna.
chill dat je die stoel hebt gemaakt. hoe heb je dat trouwens gedaan met die CV.
wel vet k*%$e van de verdere klachten. vink egt jammer. maar ik dacht egt dat er nog een nieuwe dinamo in zat. denk dus wel dat het aan dat stekkertje heeft gelegen. is een kwaal met die autos. en tikkende kleppen lijkt me ook k#t.
maar je hebt hem in ieder geval voor een prikje meegekregen. dat scheelt weer.
hou me maar ff op de hoogte en post nog maar es wat pics op de site.
PS: in welke kleur laat je hem spuiten?
werd ook echt tijd dat ik dit weer eens ging updaten

.
pff lees dit echt nu pas, had nooit niet gezien dat er weer was gereageerd, leuk dat je ff reageerd

. die dynamo was idd zo goed als nieuw en het had aan die stekker gelegen want heb nergens geen last meer van

. Die cv? dat was gewoon los te pulken wat er nog in zat, was wel veel werk maar het lukte en gewoon een draaischakelaar van de sloop erin gezet :>
inmiddels staat de auto al bij de spuiter en is er het een en ander nieuw aangekomen, zoals motorkap, voorbumper, voorschermen en buitenspiegel. 14 april kan ik hem weer ophalen

en als het goed is is ie dan weer strak.
trouwens tikkende kleppen heb ik helemaal geen last van, die injector tikte gewoon en ik dacht dat dat die kleppen waren, maar weet inmiddels wel hoe die kleppen klinken, heb het al bij anderen gehoord

.
verder weinig problemen gehad de laatste tijd, alleen hij schakelt iets minder op het moment, van 3 naar 2 terug blijft ie iets haken, heb al gevonden dat olie verversen dit vaak oplost dus dat haal ik zo ff op (al besteld

)
Heb ook een bonkende voorkant tegenwoordig, waarschijnlijk veerpootlager, die ga ik ook meteen vervangen als de auto terug is :>.
zodra ik hem terug heb volgen er ff mooie foto's (hoop ik).
groeten martijn