vanmiddag weer de grijze clio RS met een en ander aan bestickering gezien in maastricht. staat vaak daar in de buurt. zal er een dezer dagen eens een foto van maken.
Gisteren in Schiedam om 19:28 op de Laan van Bol'es een gloednieuwe Renault Megané RS met spaakvelgen.
En vanmorgen op de 's Gravelandseweg ook in Schiedam een blauwe Renault Clio RS Phase 3.
Weet iemand of mijn oude auto nog rijdt heb er al een tijd niks meer van vernomen. Het kenteken is de BV-08-LX. Hij stond voor het laatst in weesp te koop.
Florus was gister in z'n zwarte GTT gespot door 1 van onze chauffeurs in Gouda.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Clio williams gespot op texel reed vanaf de zuidelijke rotonde van den burg richting den hoorn. Zeker weten een willie en hij reed met de achterklep open was nog compleet origineel en netjes alleen kon ik het kenteken niet zien... was compleet overdonderd daar een snel renaultje tegen te komen.
laatste 2 weken veel onbekende Renaults gezien op Kreta........ook hele oude waaronder een 4 tje, een paar Clio's met kofferbak ( geen gezicht) en een hele mooie Megane Cabrio.
gisteravond omstreeks 18.30u op de A59 ri Den Bosch ter hoogte van Kruisstraat een witte EBS met grote wieltjes. Die kwam ik vanmorgen tegen thv Oss richting nijmegen. Geen kenteken kunnen zien, want reed in beide gevallen in tegengestelde richting
zojuist in Kaatsheuvel een mooie orginele Williams
Personenauto
Merk RENAULT
Handelsbenaming CLIO WILLIAMS E2
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1998 cm3
Vermogen 108 kW
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Roetfilter N.v.t.
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar
Massa leeg voertuig 982 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane Maximum massa voertuig 1.410 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM 4975
Datum eerste afgifte Nederland 06-07-1993
Datum eerste toelating 06-07-1993
Datum aanvang tenaamstelling 12-09-2006
vanmiddag een witte 5 (wat voor type geen idee) op de trekweg bij Oudwoude, opvallende sticker op het raam, zo'n zo'n 'picknicktafel' spoiler op de achterklep (kan het even niet anders beschrijven)
En vanavond een zwarte clio16v in Veenwouden met een MOH stickert op het achterraam
Op Mallorca niet veel renault sport auto's gezien. 1 witte clio 16v in niet al te beste staat (maarja al die autos daar hebben schade) en nog een renault 1916v. Dat was het enige in 2 weken!
Jackson schreef:Like een maandje geleden. Zit je lekker een ijsje te eten bij het ijspaleis in Driehuis. Komt er over die rotonde een wit/grijze R5 Turbo 2 aanzetten! *kwijl*.. wat een ding!
Vandaag bij de ijsboerderij... ik zat een ijsje te eten