Ja, vielleicht is dat wel een goed idee jaPaul1916v schreef:als al die vielleicht-nichten nu es ff beslissen wat ze gaan doen....![]()
![]()

Enne...morgen wordt het niet zo'n lekker weertje volgensmij...dus beuningen maar doen dan?
Beuningen: Doen! Zal ik ondertussen eens kijken of ik mn radio weer aan de gang kan krijgen voor ik vertrek.Marieke schreef:Ja, vielleicht is dat wel een goed idee jaPaul1916v schreef:als al die vielleicht-nichten nu es ff beslissen wat ze gaan doen....![]()
![]()
Enne...morgen wordt het niet zo'n lekker weertje volgensmij...dus beuningen maar doen dan?
Tja Paul, het blijft voor mij toch iig vielleicht!Paul1916v schreef:als al die vielleicht-nichten nu es ff beslissen wat ze gaan doen....![]()
![]()
Martijn, als je wilt kom ik zo langs. Kom toch vanaf Rheden.GJ schreef:Komt Frits niet zo'n beetje langs jou?MartijnG schreef:Goddomme, kan ik een keer op de vrijdag, heb ik geen auto![]()
Martijn je hebt mn nummer, bel maar als je wel opgehaald zou willen worden.MartijnG schreef:Hopelijk tot vanavond
Na 21.00 hoef je niet meer te bellen...MartijnG schreef:Als ik een beetje op tijd thuis ben, dan bel ik je wel ff Frits![]()
Hoe laat rij jij ongeveer weg? Dan weet ik wanneer ik nog wel en wanneer ik niet meer hoef te bellen