zo, het grote startschot is gegeven, ik ga weer verder aan de Clio
Vandaag was het de bedoeling de garage op te ruimen, maar door ruimschoots uitslapen en het keuren van de charade, heb ik dat maar omgezet in wat anders...
Clio heeft geen interieur meer op het dashboard na dan. Was toch wel benieuwd wat ik onder de mat aan zou treffen.... en wat schetst mijn verbazing, alles mooi zilvergrijs, geen roestpuntje te zien. Verder nog wat ding van de onderkant afgesloopt, zoals de remleidingen, benzineleidingen, pomp, filter enz, hoop draadjes van zelf in elkaar geflanste kabelboomprobeerseltjes

, schakelpook en de hitteschilden onder de middentunnel.
Morgen ga ik de garage uitmesten en weggooien wat weg kan (heb nu weer een auto om mee naar de stort te gaan

), daarna de clio op een zeiltje in de garage zetten en de achteras en de tank eronder vandaan te halen, dan kan het schoonmaken van de bodem beginnen. Daarna uiteraard een potje of 80 aan tectyl erop smeren
Meteen een vraagje. De dorpels zijn niet echt netjes gespoten, helaas, maar zijn niet verrot. Deze zijn een jaar of vijf terug vervangen, evenals de achterschermen. Nu ben ik bang dat door het slechte spuiten de boel toch weer snel gaat rotten, dus wilde dat opnieuw doen. Alleen, vraag is dan: wat moet ik er mee?