De Onbekende Renault.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
't Lijkt er wel opJacco Osté schreef:Zelfde probleem hier als Twingo-topic?
(Overigens is dit geen post om hele reacties op te krijgen, enkel om de pagina weer werkend te krijgen)

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Gister in Nijmegen:
![Afbeelding]()
-
- Contacteer:
... een wuppie gespot.

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
kutwuppies, de brand erin

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
Das WupWup..de nieuwste navigatieDuupke schreef:... een wuppie gespot.![]()
![]()
![]()

Is een erg mooie clio, staat altijd op de GraafsewegPaul1916v schreef:Gister in Nijmegen:

-
- Contacteer:
vooral de skirts vind je mooi zeker? 

Ja inderdaad ... hij heeft ze pas 2 maanden erop zitten
Onder de voorbumper heeft ie een mooi lippie, dikke 17 inch AEZ icon 6 en 3 cm verlaagd

Onder de voorbumper heeft ie een mooi lippie, dikke 17 inch AEZ icon 6 en 3 cm verlaagd

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Net in Arnhem een rode Clio 16V
Wat me zo op viel, redelijk diepe velgen en van de druppelvormige spiegels.
Kenteken: 82-LF-NN
En ook stond er in Arnhem op de baan naast ons en een stukke verder naar achter een Blauwe 16V met volgens mij hele dikke BBS velgjes of iig beetje die stijl. Maarten heeft daar als het goed is kenteken van genoteerd
Wat me zo op viel, redelijk diepe velgen en van de druppelvormige spiegels.
Kenteken: 82-LF-NN
En ook stond er in Arnhem op de baan naast ons en een stukke verder naar achter een Blauwe 16V met volgens mij hele dikke BBS velgjes of iig beetje die stijl. Maarten heeft daar als het goed is kenteken van genoteerd

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Die rode Clio is van een oud collega van me (Revo Ali) die bij Bochane werkte. Is nu overgeplaatst naar Bochane Heteren.
Clio is redelijk roze geworden trouwens
Inderdaad wat diepere velgjes en cup spiegeltjes.
Clio is redelijk roze geworden trouwens

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
Ja check zn naam, en je weet waarom 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
true! Bruut apparaatMaarten Peters schreef:Is een erg mooie clio, staat altijd op de GraafsewegPaul1916v schreef:Gister in Nijmegen:

Keer met die dude staan praten, aangezien hij mijn zwarte Clio keer had zien staan. Heb m nog gewezen op de rtc, maar niet gezien hier...
gister op annastraat in nijmegen rond de klok van 19u, een blauwe 1916V chamade in originele staat. Mooi ding, glom als de beste.....alleen met een oma erin

waar staat dat ding op de graafseweg? rij er zowat dagelijks overheen
. Bij de spar op de anna staat ook regelmatig een RS.

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Vlak bij het kruispunt van de Wolfskuil!!+Clio16v+ schreef:waar staat dat ding op de graafseweg? rij er zowat dagelijks overheen. Bij de spar op de anna staat ook regelmatig een RS.
vanmorgen rond kwart voor 11..
in leiden bij het ROC lammerschans een R5 GTT blue sport.. standaard uiterlijk en miste de mistlampen.. zag er wel netjes uit.
en op de parkeerplaats van het ROC een clio 16v een rode met cupra lip
in leiden bij het ROC lammerschans een R5 GTT blue sport.. standaard uiterlijk en miste de mistlampen.. zag er wel netjes uit.
en op de parkeerplaats van het ROC een clio 16v een rode met cupra lip
wel toevallig, ding nooit gezien, rij ik rond 7 uur ofzo in dukenburg, komt dat ding achter me rijdenMaarten Peters schreef:Vlak bij het kruispunt van de Wolfskuil!!+Clio16v+ schreef:waar staat dat ding op de graafseweg? rij er zowat dagelijks overheen. Bij de spar op de anna staat ook regelmatig een RS.

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
Vanmiddag gespot in Sappemeer:
Renault Clio Williams
Kenteken: JF-XN-57
Stond geparkeer bij een huis op de hoek van de Popko Bielstraat en de Willem Bergstraat.
Renault Clio Williams
Kenteken: JF-XN-57
Stond geparkeer bij een huis op de hoek van de Popko Bielstraat en de Willem Bergstraat.
Gisteren tussen Zwolle en Staphorst op de A28 een clio williams gespot, heb nog effe een hand opgestoken, maar er werd alleen maar schaapachtig teruggekeken...
Ik heb er wel een foto van, maar krijg em hier niet op de site met dat prylanta upload dinges.
Ik heb er wel een foto van, maar krijg em hier niet op de site met dat prylanta upload dinges.
-
- Contacteer:
hehe, werken natuurlijkMaus schreef:Vraag ik me toch af wat jij dan in de richting van de Merwelanden doet....![]()
paar dagen geleden in groningen een mint groene gt turbo met zwarte ramen. zal nog ff kijken voor foto's
Zojuist bij Hotel Waanders in Staphorst een grijze R5 GTX gezien, met 15 inch lmv en een ongespoten aparte achterspoiler.
Heb ffe een RTC sticker onder z'n wisser geklemt.
Heb ffe een RTC sticker onder z'n wisser geklemt.
Tijdens de graspop metal meeting in belgië, deze megane gespot:
[img]http://img155.imagevenue.com/loc265/th_17934_Afb005.jpg[/img]
-

-
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb zo'n Megané gezien in gorinchem exact hetzelfde was ook een belg.. Leuk dingDittrich schreef:Tijdens de graspop metal meeting in belgië, deze megane gespot:

vanmorgen bij mijn school in arnhem een 19 16V
nr plaat: LB-VF-37
heb sticker onder de ruitenwisser gedaan en toen ik terug bij mijn auto kwam had ik een bedankje onder de mijne.
verder een clio RSi bij school.
nr plaat: GG-TP-19
nr plaat: LB-VF-37
heb sticker onder de ruitenwisser gedaan en toen ik terug bij mijn auto kwam had ik een bedankje onder de mijne.
verder een clio RSi bij school.
nr plaat: GG-TP-19
-
- Über-Spammer
Vandaag op industrieterrein Poort van Gelderland in Heteren;
Renault Alpine V6 Turbo
Kenteken HT-DJ-63
Kleur rood
Renault Alpine V6 Turbo
Kenteken HT-DJ-63
Kleur rood
-
- Contacteer:
Vanmorgen rond de klok van 8 uur op de abraham van rijckevorselweg in capelle. Een willi blauwe clio 16V zag er goed en strak uit
Geen kenmerken gespot

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Contacteer:
deze in Oss bij autosport/motorenrevisiebedrijf naast de ford-garage..al eens gespot achter t hek, nu beter fotootje:
![Afbeelding]()
Daarna bij de Esso in berghem deze 19 16v fase 2, Jongen had em vandaag opgehaald..Startmotor vond ik alleen erg moeilijk ronddraaien toen ie wegreed. Wel even stickertje meegegeven dus misschien meldt ie zich nog hier:
![Afbeelding]()
Daarna bij de Esso in berghem deze 19 16v fase 2, Jongen had em vandaag opgehaald..Startmotor vond ik alleen erg moeilijk ronddraaien toen ie wegreed. Wel even stickertje meegegeven dus misschien meldt ie zich nog hier:
Deze heb ik in Frankrijk gespot, het is de eerste keer dat ik zo'n Renault heb gezien.
Clio pickup???
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Clio_pickup.JPG[/img]
Clio pickup???
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Clio_pickup.JPG[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Net in Gouda er stond een mooie 5gtt geparkeerd aan de karnemelksloot. Hij stond geparkeerd voor de warme bakker. De 5 had naast rtc stickers een aantal stickers van sponsoren, de 5 was voorzien van een blauwe kooi en de carosserie was volgens mij wit. Ik heb nog even snel een rtc sticker onder de ruitenwisser gestopt maar in mijn haast om snel naar de tandarts te komen ben ik het kenteken vergeten (er staat me nog iets bij van dat het iets met hg gh was mar zeker ben ik er niet van).
Aan de bijrijders kant stond onder het dashboard een krat met spullen.
Wie o wie???
Aan de bijrijders kant stond onder het dashboard een krat met spullen.
Wie o wie???
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt