Gisteren opgehaald en inmiddels zitten de eerste 700 km erop en zijn de duidelijkste mankementen aan het licht gekomen.
Allereerst wat specs. Het is een V6 Turbo uit 1990, geïmporteerd uit Duitsland. Origineel 205 pk en Williamsblauw, wat alleen in het jaar 1990 op V6 Turbo's is geleverd. In 2007 is de auto ingevoerd en sindsdien altijd in het clubcircuit geweest. Het is op dit moment echt een rijdende projectauto, maar daar was de prijs ook naar.
To Do lijst:
- Accu vervangen AF
- Stuurhuisrubbers vervangen
- Catalysator verwijderen (cat is verstopt, stinkt ongelofelijk naar rotte eieren o.i.d.)
- Naar de stuurpomp kijken (hij jankt...)
- Ventilatie nakijken (hij blaast niet uit alle uitblaasopeningen)
- Airco aan de gang helpen
- Losse bedrading nakijken en repareren
- Roestende plekken aanpakken
- Nieuwe banden en velgen opknappen
- Bediening van het raam rechts achter maken
- Bediening van het slot links achter maken
- Storing uit de radio halen (er zit nu een fijne fluittoon in die met het motortoerental mee gaat)
Al met al een beste lijst, maar het meeste heeft geen directe prioriteit. Het is vooral een heerlijke auto om mee te rijden, met altijd voldoende vermogen. En nog redelijk zuinig ook, 65 liter bij 710km

Ik heb alleen zelf nog geen foto's gemaakt, dus ik hieronder een foto die Anthony heeft gemaakt op de CRS Lustrummeeting:
[img]http://i6.photobucket.com/albums/y243/s ... C_6559.jpg[/img]