ben juist terug van Gtech rijden, 3x getest..
0-100: 6.89-6.68-6.55 sec
0-400m: 15.01-14.98-14.83 sec
dit weekend in totaal een 20 uur aan de auto gewerkt, waaronder veel gesuggel en getaffel, want soms ging het niet zo makkelijk. de 2.5 inch pijp en downpipe heb ik zelf gestoken , hèhèhèhè wat voor mijn twee linkse handen al een hele opgave was, de downpipe was zo vastgeroest dat ik toch wat heb moeten wringen en breken om ze eronderuit te krijgen.
het geluid is zeer mooi diep en je hoort een mooi tromgeroffel bij terugschakelen, qua prestaties zou ik toch zeggen dat i een stukje harder gaat.
er zit nu sinds dit weekend een nieuwe (gebruikte) versnellingsbak en versterkte koppeling onder en een 2.5 inch uitlaat systeem, ietsje meer vooronststeking en druk op 0.8 bar en ik trek in 6.5 nr 100
hij gaat nu echt top en ik ga dan ook zsm de krukasaciaal lagers vervangen zodat ik op 1 bar ofzo kan gaan rijden.
aangezien hij nu zo super gaat ,want zelfs seger trok vanmorgen ogen open hoe hij nu ging!
buiten de front mount ic en druk tot 1.1 bar niet veel meer doen eraan tot het nodig is want hij gaat nu echt al hard vergeleken met een maandje of twee geleden, ik heb wat probs gehad hier en daar en toen ik em pas had ging i toch niet zoals het zou moeten. maar samen met de kennis van seger en maurice is hij nu op zen best.
ik ga gewoon druk bijdraaien op de T2 tot 1.2 bar ofzo soms en als i het dan uiteindelijk begeeft zorg ik voor een T25 en groupe a carb.
normaal ging ik dit allemaal van de zomer al doen, maar hij gaat SUPER de laatste dagen en het is gewoon onnodig zoveel kosten te doen terwijl i nu al zo goed gaat. ik rij ook op 0.8 bar nu dus met de druk en de IC gaat i weer een lekkere boost krijgen