Gister echt een heerlijke dag gehad! Het begin was enorm druk (vanwege t DTM weekend denk ik icm 4 dagen open) om de ring en dus bij open baan ook op de Ring. Veel dagjesrijders met de bijbehorende 'vreemde' acties op de baan (een Corrado die me na het passeren de baan afsnijd en een 335 die Merijn rechts in wil halen bij Aremberg, terwijl Merijn netjes richting aangaf en rechts ging rijden. Niet echt fijn bij ong. 150 kmh!), veel verkeer en veel baansluitingen. Maar 1 echt grote klapper zien staan, de rest was een tikkie hier en daar. Vanaf een uur of 16.30u werd het veel rustiger en dus na een korte tank- en bandenstop allebei echt nog lekker wat ronden kunnen draaien. Aan het begin van de dag nog wat probleempjes met de banden gehad, ik kreeg ze niet fatsoenlijk op temperatuur, ondanks dat ik dezelfde druk had staan als vorige week en ze het toen perfect deden. De buiten- en asfalttemperatuur was gister wel wat lager, dat doet dus echt enorm veel! Na een rondje of 4 de spanning toch wat hoger gezet en het stuur aan Merijn gegeven, zelfs als bijrijder merkte ik al dat het meteen veel beter ging. We hadden de smaak meteen weer goed te pakken!
Dynamo deed het ook geweldig. Stationair draait hij net geen 13V, zo rond de 12.8 a 12.9 en vanaf ongeveer 1300rpm geeft hij een solide 14.3 op de accu af (lampen aan en accu achterin). De bestelde Voltmeter was nog niet binnen helaas, dus ik heb mn multimeter maar aan de kooi geknutseld en een kabel naar de accu achterin gelegd. Beetje ghetto, maar goed, het werkte prima
Nu alweer zin in de volgende!
PaulM schreef:nice

, met wat floeken en tieren erop gekregen?

Dat viel wonder boven wonder enorm mee! Heb wel aardig staan vloeken op de regen die om de 10 min de kop op stak..
mark 5t schreef:van wat voor ding hebben julie die grotere poulie nu gehaald?
Zoals Steven al aangaf: geen idee! Heb gewoon aangegeven hoe groot ik hem ongeveer wilde hebben (en wat de mag ruimte was voor inbouw) en daar heeft de beste man wat bij gezocht.
Tom schreef:Goed bezig mannen. Ik hoor straks wel wat er vandaag weer gesneuveld is

Gelukkig niks! (Althans, niks bij ons..

)