ACT: 5 GT Turbo
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
jep sensor in de pomp.
en stuurt ook het templampje aan.
en stuurt ook het templampje aan.
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Berichten: 790
- Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
Bedankt voor de tips! Zonder stekker gaat 't lampje idd uit, helaas doet de meter dan ook niets meer. Tijd voor een nieuwe!
Nog een vraag, weet iemand een goed adres voor een nieuwe/gereviseerde startmotor? Die van mij doet nu tik tik start, tik tik tik tik start.
Nog een vraag, weet iemand een goed adres voor een nieuwe/gereviseerde startmotor? Die van mij doet nu tik tik start, tik tik tik tik start.
-
- Berichten: 790
- Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
Gaan we dat maar eens proberen, bedankt voor de info weer!
Verse startmotor, lees dit eens http://www.team1916vforum.nl/viewtopic.php?f=23&t=71
nieuw 95 euro incl btw zonder inruil.
gebruikt 35.
Een gewone 5gtt startmotor heb ik nog liggen. Mag weg voor 10 euro excl verz. kosten http://link.marktplaats.nl/589662748
nieuw 95 euro incl btw zonder inruil.
gebruikt 35.
Een gewone 5gtt startmotor heb ik nog liggen. Mag weg voor 10 euro excl verz. kosten http://link.marktplaats.nl/589662748
Laatst gewijzigd door jacques op zo 16 sep 2012 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
Niet zo'n originele slome starter nemen, je moet die van de Renault 19 GTX nemen, die de GTE motor had. Die hebben zo'n sneldraaiende starter met reductie erin. Die dingen klinken ook 100x gezonder bij het starten.
-
- Berichten: 790
- Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:

Check ook even dit topic: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?p=2109673
-
- Berichten: 790
- Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
Jammer dat je zó gehaast bent, heb er ook nog wel 1 liggen.
Ook nog een motorkap toevallig
Ook nog een motorkap toevallig
Chris schreef:Bedankt voor je aanbod Jacco, heb hem direct besteld, dus zal hem woensdag wel in huis hebben. Mocht het anders lopen hoor je het van me.

Tuur: Motorkap nieuw?
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
nee niet nieuw, ging meer om Chris. die heeft hem al een tijdje gereserveerd bij me
heb overigens nog wel een nieuwe 16v en gtt kap staan maar die hebben inmiddels ook al wat plekjes van opslag....

heb overigens nog wel een nieuwe 16v en gtt kap staan maar die hebben inmiddels ook al wat plekjes van opslag....
Al vanaf dag 1 dat je hem wilde hebben. 1 hendeltje en je kan hem er af pakken...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Pnnetje volgens mij. Zo'n soort als bij je deurscharnier maar dan een stukkie korter.
Boutje M3 of M4 met borgmoertje kan ook.
Boutje M3 of M4 met borgmoertje kan ook.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Bestaan er verschillende types aandrijf assen? Zijn er door de jaren heen verschillende types (dikte, maar vooral lengte) aandrijfassen gebruikt?
Heb een paar gebruikte assen gekocht die volgens verkoper alle van een GT Turbo af kwamen, echter deze hebben verschillende lengte.
Heb een paar gebruikte assen gekocht die volgens verkoper alle van een GT Turbo af kwamen, echter deze hebben verschillende lengte.
-
- Berichten: 790
- Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
De lengte van de aandrijfassen zou volgens mij het zelfde moeten zijn voor alle 5jes,
maar het is natuurlijk ook mogelijk dat de assen van verbouwde 5jes met 16v of Williams breedte afkomen...
maar het is natuurlijk ook mogelijk dat de assen van verbouwde 5jes met 16v of Williams breedte afkomen...
assen van een gtt zijn langer als van een ongeblazen 5
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
Weet iemand de geschiedenis vsn de r5gtt tv08rh deze staat inmiddels bij mij in de schuur.
Maar zou grasg wat meer weten van de geschiedris van de wagen en fotos zijn ook welkom
Maar zou grasg wat meer weten van de geschiedris van de wagen en fotos zijn ook welkom
Ik ben bezig met remleidingen vervangen van voor naar achter, maar heb nu ff een vraagje voor de zekerheid..........
Welke remleiding wordt op welke positie aangesloten op de remdrukverdeler vanaf achter gezien? Er is een onderscheid in 2x grotere en 2x kleinere nippels, maar ik weet niet meer 100% zeker welke nu waarop moet..... Hoop dat 1 van jullie een antwoord heeft.
Welke remleiding wordt op welke positie aangesloten op de remdrukverdeler vanaf achter gezien? Er is een onderscheid in 2x grotere en 2x kleinere nippels, maar ik weet niet meer 100% zeker welke nu waarop moet..... Hoop dat 1 van jullie een antwoord heeft.
R 5 Convertible Rulezz
maakt niet uit hoe als je het maar kruislings doet, rechtsvoor met links achter samen en rechtsachter met linksvoor.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Iemand die even onder zijn Phase 1 GTT kan gaan liggen om te kijken hoe de beugel van de brandstofpomp/-filter gemonteerd zit? Of even aan de binnenkant te kijken welke bevestigingspunten er zijn gebruikt (onder de vloerbedekking). Een
zou nog meer helpen
Zie mijn 'probleem' in het volgende topic:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 96#2323796
Alvast dank


Zie mijn 'probleem' in het volgende topic:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 96#2323796
Alvast dank

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ik kan je daarmee niet helpen, ik wil tevens ook niet je vraag overrulen. Maar ik zit ook met een probleem. Ik wist niet of ik er beter een ander topic voor kon openen.
Ik heb een extra turbodrukmeter en olietemperatuur meter. Nu doet de olietemperatuur meter het niet. Toen ik onder de auto ging kijken waar de sensor zat kwam ik onderstaand tegen. Deze stekker zat er in eerste instantie niet op. Ik heb hem er op gedaan, maakt het nog uit hoe hij er op moet en wat de functie ervan is? Leek mij de aansluiting voor de originele temperatuurmeter. Deze doet het trouwens gewoon ook zonder dat de stekker erop zat.
Daarnaast zit volgens mij de sensor van de achteraf ingebouwde olietemperatuurmeter bij het oliefilter in de buurt. Wie weet zo wat de boosdoener kan zijn van dit probleem?
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... 79BB52.jpg[/img]
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... 4e55d9.jpg[/img]
Ik heb een extra turbodrukmeter en olietemperatuur meter. Nu doet de olietemperatuur meter het niet. Toen ik onder de auto ging kijken waar de sensor zat kwam ik onderstaand tegen. Deze stekker zat er in eerste instantie niet op. Ik heb hem er op gedaan, maakt het nog uit hoe hij er op moet en wat de functie ervan is? Leek mij de aansluiting voor de originele temperatuurmeter. Deze doet het trouwens gewoon ook zonder dat de stekker erop zat.
Daarnaast zit volgens mij de sensor van de achteraf ingebouwde olietemperatuurmeter bij het oliefilter in de buurt. Wie weet zo wat de boosdoener kan zijn van dit probleem?
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... 79BB52.jpg[/img]
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... 4e55d9.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
@ martijn kan je het niet zien op mijn koets? Wordt alleen even lastig om dat zaterdag na te gaan vanwege de opendag.
@ackten, is die sensor niet van je oliepeil? Normaal zichtbaar wanneer je de auto op contact zet. Als ik het goed zie is de foto van de olieretour op het carter.
@ackten, is die sensor niet van je oliepeil? Normaal zichtbaar wanneer je de auto op contact zet. Als ik het goed zie is de foto van de olieretour op het carter.
Project: GTT Blue Sport
deze is idd van het pijl...
Ok thanks voor de reacties. Volgens mij deed hij het gewoon voor de tijd. Zot de stekker goed om of maakt dat niet uit. Waar zit de sensor van de originele temperatuurmeter. En iemand enig idee waarom die aftermarket het niet kan doen?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Nee hoor onder de gtt zitten de kortste assen die leverbaar zijn.mark 5t schreef:assen van een gtt zijn langer als van een ongeblazen 5
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.