net even gekeken en mb heeft de identieke set maar dan nog duurder als waar ik hem haal... ik ben zowieso al niet echt over mb te spreken, ik ben volgens mij genaaid mbt de koppakking. had een versterkte koppakking + versterkte kopbouten besteld, nummer van de koppakking bleek met het nummer van een std koppakking overeen te komen, en de kopbouten waren in identieke boutsterkte als wat er std inzat. begrijp me niet verkeerd, de kopbouten zijn rekbouten en die moet je gewoon vervangen, maar het is toch wel behoorlijk zuur gezien het prijsverschil tussen dit zogenoemde geupgrade materiaal en wat voor origineel/standaard aangeboden wordt.
vanuit de tweetraps webers die in 9 van de 10 340's zitten en ook wel eens een revisie eisen ben ik bij de firma
http://www.bccp.nl terecht gekomen, ben uitermate te spreken over hun prijzen, leveringstijden en de kwaliteit van het materiaal. dat ik dan later een o-ringetje bij de renault dealer moet nabestellen neem ik dan wel voor lief.
ik verbaas me trouwens wel over de simpelheid van de solex, de tweetraps webers zijn toch wel wat complexer..