Link naar het oude topic:
ACT: 5 GT Turbo. Deel I
Ja ik hou ook van jou... Sorry maar dit valt me toch tegen hoorMartijn van Leeuwen schreef:
Ja als iemand dat idee eens uitwerkt en voorkauwd, wil ik me best aanmelden om er wat inhoudelijke invulling aan te geven mbt de 5GT.dennisvr schreef:er was ooit eens een faq idee?
Ik durf het bijna niet te zeggen maare JL heeft het gedaan in een 5 GT evo bleu krot ( van de donkere stevie) ...euh nu ik aan het tikken ben bedenk ik dat daar ook een 16v blok in is gegaan ...laat dus maar-jo- schreef:wie heeft er al een clio RS bak op zen 5 gegooid ?
De 5 bak Jo of de 6 bak?Jochem de Haas schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen maare JL heeft het gedaan in een 5 GT evo bleu krot ( van de donkere stevie) ...euh nu ik aan het tikken ben bedenk ik dat daar ook een 16v blok in is gegaan ...laat dus maar-jo- schreef:wie heeft er al een clio RS bak op zen 5 gegooid ?
Die 6 bak gaat nie passen.Luco/Alpine-racer schreef:De 5 bak Jo of de 6 bak?Jochem de Haas schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen maare JL heeft het gedaan in een 5 GT evo bleu krot ( van de donkere stevie) ...euh nu ik aan het tikken ben bedenk ik dat daar ook een 16v blok in is gegaan ...laat dus maar-jo- schreef:wie heeft er al een clio RS bak op zen 5 gegooid ?
Bij mij was het een slecht afsluitende achterkleprubber ...Menno schreef:ff een vraagje voor de gt-kenners:
dat hok van mij stinkt van binnen echt als de hel naar benzine. Vooral als ie een tijdje stil gestaan heeft. Als je rijdt lijkt het te verdwijnen (of m'n reuk sterft gewoon af). Volgens mij komt het niet uit de motorruimte, de leidingen naar voor toe zijn okay, en ze zitten ook goed op de tank. Iemand enig idee?
Ja inderdaad, of het rubber ertussen is kapotSteven schreef:Die dop onder de achterbank wil nog wel es slecht sluiten...
die ring is meestal het probleem niet, maar de rubberen ring erondermark 5t schreef:mijn cup cliko heeft hetzelfde probleem menno.
ik heb ook geen idee hoe dat kan.
heb eigenlijk ook geen zin om die ring los te gaan halen misschien kans op beschadigingen?
is die ring trouwens los te bestellen?
zo kreeg ik hem niet fatsoenlijk vast met een nieuw rubber ertussenMartijn schreef:Twee schroevendraaiers tegenover elkaar rechtop achter de randjes plaatsen, 1 schroevendraaier daar haaks tussen en je draait hem zo los. Die ring wil inderdaad wel gaan lekken.