Aangezien de startmotor al enige tijd nogal problemen gaf, heb ik deze vervangen voor een nieuw exemplaar. Geen standaard, maar zo'n snelstartapparaat (van een GTE? Steven?). Ding start als nooit tevoren, dus hopelijk hoeven we m voorlopig niet meer aan te duwen ..
Daarbij had ik zo'n donkerbruin vermoeden dat de starter kapot is gegaan door de hitte van de voorpijp, dus ik heb de originele hittekap eraf gehaald en de hele voorpijp tot aan de lambdasonde in de heatwrap gedaan.
[img]
http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 3e825a.jpg[/img]
Snapt iemand hoe die rvs tie-wraps werken? Ik heb ze met een tang aangetrokken, maar ik vind ze verre van vast zitten. Ze glijden de hele tijd terug zeg maar. Doe ik iets verkeerd?
Andere vraag: de Clio stottert de laatste tijd als deze warm is, vooral hoog in toeren. Ik heb het idee dat dit komt sinds het andere luchtfilter erop zit, maar dat weet ik niet zeker. Wat kunnen we controleren? Lambda-sensor is paar maanden oud.