De Onbekende Renault.. II
Gisteren in Groningen een blauwe clio 16v en een rode uitgebouwde megane coupe gezien. 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Contacteer:
hahaha we dachten al wie tuterde dan.Nee mn nichtje wouy met ons mee rijden en moest moest even een klein boodschapje doenFlorus schreef:Zojuist langs de gouwe tussen Boskoop en Alphen....Ronald,Miranda en kind?![]()
in hun Megane Cabrio

Wat was er voor jou mis, dat Zoe moest plassen? Jij hoefde allen maar te stoppen en Miranda moest Zoe helpen!ronald-cabrio schreef:hahaha we dachten al wie tuterde dan.Nee mn nichtje wouy met ons mee rijden en moest moest even een klein boodschapje doenFlorus schreef:Zojuist langs de gouwe tussen Boskoop en Alphen....Ronald,Miranda en kind?![]()
in hun Megane Cabrio

TV-XR-89 & RR-JL-96 & JX-JZ-22
-
heden middag uur rond 17.40 ringbaan tilburg
[img]http://img207.imageshack.us/img207/8127/image223hf0.jpg[/img]
[img]http://img207.imageshack.us/img207/8127/image223hf0.jpg[/img]
-
Zat één van jullie lolbroeken net achter me in een Renault Trafic op de Heemraadlaan in Spijkenisse? Je verlichting doet het goed iig. 

-
- Contacteer:
nee dat is ook zo maar miran lag zo in een stuip van het lachen omdat ze al een voorgevoel had en ik maar denken wat is er nou mis met een nichtje wat moet plassenMichel D. schreef:Wat was er voor jou mis, dat Zoe moest plassen? Jij hoefde allen maar te stoppen en Miranda moest Zoe helpen!ronald-cabrio schreef:hahaha we dachten al wie tuterde dan.Nee mn nichtje wouy met ons mee rijden en moest moest even een klein boodschapje doenFlorus schreef:Zojuist langs de gouwe tussen Boskoop en Alphen....Ronald,Miranda en kind?![]()
in hun Megane Cabrio
![]()

-
vanmiddag in Poortvliet een fase 1 williams, de GS-VX-10 zag er nog helemaal origineel uit, alleen de achterruiten geblindeerd.
iemand van hier?
mag wel eens gewassen worden
iemand van hier?
mag wel eens gewassen worden

wordt aan gewerkt!
-
Staat in het register met nummer, maar niet met eigenaar erbij vermeld.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Zojuist op de N325 (Pleijroute) richting Velperbroekcircuit;
Pcman in zijn zwarte Megane Coupe.
Ik reed in tegengestelde richting in de Bochane-bus met aanhanger
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Moderator
- Contacteer:
Vanmiddag op bedrijventerrein Gorinchem Oost gespot
[img]http://i178.photobucket.com/albums/w241 ... C_5054.jpg[/img]
[img]http://i178.photobucket.com/albums/w241 ... C_5054.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
mot je daar nou weer mee??MartijnG schreef:Zojuist op de N325 (Pleijroute) richting Velperbroekcircuit;

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Hey kijk nou, ik heb die Bochane bus vanavond ook nog gespot....Hessel schreef:mot je daar nou weer mee??MartijnG schreef:Zojuist op de N325 (Pleijroute) richting Velperbroekcircuit;
Ik reed in tegengestelde richting in de Bochane-bus met aanhanger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Project: GTT Blue Sport
in malden staat op de rijksweg al een tijdje een oer 5 te koop. Geen idee of het een turbo is, nog niet de tijd gehad erbij te stoppen. In het voorbij rijden een strak ding!
-
- Moderator
- Car: MB
De zwarte GTTph2 van die jongen uit de sportlaan in Rosmalen (met die 1916v wielen) zag ik van de week rijden en later stond hij bij een garage bedrijf op de uilenwaard achter het hek. Zal straks eens kijken of hij er nog staat en/of te koop is.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ik heb hem ook gezien ja. Ziet er best netjes uit.Haas schreef:in malden staat op de rijksweg al een tijdje een oer 5 te koop. Geen idee of het een turbo is, nog niet de tijd gehad erbij te stoppen. In het voorbij rijden een strak ding!
-
vanmiddag in fijnaart bij de rotonde richting roosendaal, een grijze "no fear" clio campus. kon zo gauw geen kenteken en rtc kenmerken zien.
-
Wederom gespot, heb nu het kenteken onthouden: BY-01-YDMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Vanmiddag zien staan aan de Woortmansdijk te Waterhuizen:
- R5 GTT
- Zilver grijs
- Bijzonderheden: rode rolkooi, dakdragers met surfplank
Vanmiddag nog een Clio 16v gespot achter het hek bij bouwbedrijf Lamein in Hoogezand. Kenteken TR-FR-60
wat doe jij in duitsland 
-
- Über-Spammer
Wat doe je hier dan, ben je er niet achteraan gereden 

Vanmiddag gespot te Bodegraven, een Ford Transit van de firma Habo voorzien van een RTC stikker op de achterklep.
Ben benieuwd wie dit is...
Tevens vanmiddag op het industriegebied een blauwe Clio16V, GP wielen, en grotere achterspoiler. Stond volgens mij een tijdje geleden te koop in Zoetermeer...

Tevens vanmiddag op het industriegebied een blauwe Clio16V, GP wielen, en grotere achterspoiler. Stond volgens mij een tijdje geleden te koop in Zoetermeer...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Moderator
- Car: MB
Stond er vandaag nog steeds. Kenteken jhvh55Tom schreef:De zwarte GTTph2 van die jongen uit de sportlaan in Rosmalen (met die 1916v wielen) zag ik van de week rijden en later stond hij bij een garage bedrijf op de uilenwaard achter het hek. Zal straks eens kijken of hij er nog staat en/of te koop is.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
HeheGeert schreef:wat doe jij in duitsland

Nee ik kreeg vanmiddag op m'n werk een telefoontje dat m'n nieuwe remschijven er waren. Die had ik besteld in Nijverdal en vanuit Apeldoorn werd ik via Duitsland, uhm Rijssen naar Nijverdal gestuurd

-
- Car: Clio III RS Lux 2008
Woensdag bij de innovam in Best een zwarte megane RS met kinderstoel
En vandaag deze clio
[img]http://img237.imageshack.us/img237/7917/290820081058yi9.jpg[/img]
En honda

En vandaag deze clio
[img]http://img237.imageshack.us/img237/7917/290820081058yi9.jpg[/img]
En honda

-
- Car: Clio 3 RS / V6
hee wat leuk! dat is mijn bus. (schijt ford) rij zelf een grijze rsChris schreef:Vanmiddag gespot te Bodegraven, een Ford Transit van de firma Habo voorzien van een RTC stikker op de achterklep.![]()
![]()
idd ook gespot, wel fijn dat het briefje wat op de ruit hangt niet leesbaar is. Volgens mij staat er neit eens tekst op!GJ schreef:Ik heb hem ook gezien ja. Ziet er best netjes uit.Haas schreef:in malden staat op de rijksweg al een tijdje een oer 5 te koop. Geen idee of het een turbo is, nog niet de tijd gehad erbij te stoppen. In het voorbij rijden een strak ding!
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
dohcmartijn schreef:
hee wat leuk! dat is mijn bus. (schijt ford) rij zelf een grijze rs

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Vandaag zag ik een zwarte Clio 16V staan bij winkelcentrum De Wolfskooi met 1 wiel er onderuit. Het wiel lag onder het subframe om de boel van de grond te houden.
Auto zag er niet zo best uit en volgens mij staat ie al effe zo... Ik ga 'm in de gaten houden en wellicht effe een briefje onder de ruit doen.
Je weet nooit...
Auto zag er niet zo best uit en volgens mij staat ie al effe zo... Ik ga 'm in de gaten houden en wellicht effe een briefje onder de ruit doen.

-
- Car: Clio 3 RS / V6
Mike (spitsoor) schreef:dohcmartijn schreef:
hee wat leuk! dat is mijn bus. (schijt ford) rij zelf een grijze rsRijdt ook nog in zo'n hok van de werkgevert. Rijdt wel door hoor de mijne dan tenminste(100pk
)

-
- Contacteer:
nope idd 
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853