ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Contacteer:
Neej, maar ben benieuwd wat voor pointers jij heb 

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Dus volgens mij is het nu toch de bedoeling van Luco, dat een rtc lid een x aantal renaults die hij/zij in bezit heeft kan invoeren. Dus alleen types. Voor dat invoeren heb je weinig aan excel want dat moet via web. Dus html formulier en hier houden nogal van php, dus ook een php scriptje. Voor het grafiekjes maken kan excel nuttig zijn. Maar kan ook volledig webbased kan. Kost alleen allemaal tijd en aangezien allemaal vrijwilligers werken aan deze site, kan dat even duren.Luco/Alpine-racer schreef:volgens mij hebben ze dat al gedeeltelijkMurray schreef:Ja er kan een formulier gemaakt worden (net als bij de aanmelding zeg maar) waar je je naam, auto type en andere kenmerken kan invullen, en dat ie dat dan in een database slingert. De database zelf kan je op alle mogelijke manieren uitlezen en sorteren. Maarja, 't kost wel wat programmeer werk
dus is dacht ik een kwestie van uitbreiden
het is dat ik niet echt handig ben met acces en excel, anders zou ik dat best willen doen
Laatst gewijzigd door Johan op wo 6 dec 2006 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.rallymedia.nlBram schreef:Weet iemand een site waar high resolution Rally foto's staan? Heb een waardebon voor een foto op canvas van 100x100 of 120x80.
Anders Tijn ff pm-en, die zal best wel enkele sites weten.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
types en uitvoering
5 gtt
5 gte
5 gts
clio 1
clio 2
enz enz

5 gtt
5 gte
5 gts
clio 1
clio 2
enz enz
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
Bijv: ik ben een beeetje actief met dvd's downloa.. enne.. nou zitten allemaal lul raak in een koffer.
zijn wel nummertjes bij,
als ik nou in exel al die films neer zet met bij behorend nummertje, en ik voeg een gerne toe, kan ik dan ook als ik bijv zin heb in een triller, alle trillers boven aan laten staan ofzo ?
zijn wel nummertjes bij,
als ik nou in exel al die films neer zet met bij behorend nummertje, en ik voeg een gerne toe, kan ik dan ook als ik bijv zin heb in een triller, alle trillers boven aan laten staan ofzo ?

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Maar Luco hier kun je je ideeen kwijt: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=23297
Yup, eitje. Je kunt een 'sorteerbalk' maken van je kolommenbalk. Dan heb je hetzelfde idee als in windows verkenner als je wilt sorteren op datum, bestandstype, naam etc.Erik (Schepjes) schreef:Bijv: ik ben een beeetje actief met dvd's downloa.. enne.. nou zitten allemaal lul raak in een koffer.
zijn wel nummertjes bij,
Ja je moet wel een format aanhouden. Je kan dat inperken door een beperkte keuze aan te bieden dmv een drop down menu waar alle mogelijke types al in staan.PatrickG schreef:Echt specifiek een hele database maken die hierop is toegepast kost wel wat tijd ja. Alles moet precies zijn en kloppen bij die dingen.
Johan schreef:Dus volgens mij is het nu toch de bedoeling van Luco, dat een rtc lid een x aantal renaults die hij/zij in bezit heeft kan invoeren. Dus alleen types. Voor dat invoeren heb je weinig aan excel want dat moet via web. Dus html formulier en hier houden nogal van php, dus ook een php scriptje. Voor het grafiekjes maken kan excel nuttig zijn. Maar kan ook volledig webbased kan. Kost alleen allemaal tijd en aangezien allemaal vrijwilligers werken aan deze site, kan dat even duren.Luco/Alpine-racer schreef:volgens mij hebben ze dat al gedeeltelijkMurray schreef:Ja er kan een formulier gemaakt worden (net als bij de aanmelding zeg maar) waar je je naam, auto type en andere kenmerken kan invullen, en dat ie dat dan in een database slingert. De database zelf kan je op alle mogelijke manieren uitlezen en sorteren. Maarja, 't kost wel wat programmeer werk
dus is dacht ik een kwestie van uitbreiden
het is dat ik niet echt handig ben met acces en excel, anders zou ik dat best willen doen
Haha, luco, ik snap wat je wil, maar dat is het doel helemaal niet van die verdeling auto's in de club. Het is zeker leuk om te weten, eens, maar het ging zich nu om the big picture

Wat jullie willen doen: trust me, dat komt er!
Martijn PROBEERT op de ALV een preview te geven

je moet zowiezo alles met voorgekouwde waardes doen, anders is de kans op verkeerde invoer VEEL groter. Met bv dropdownboxjes of radiobuttons is de keuze altijd de juiste.Murray schreef:Ja je moet wel een format aanhouden. Je kan dat inperken door een beperkte keuze aan te bieden dmv een drop down menu waar alle mogelijke types al in staan.PatrickG schreef:Echt specifiek een hele database maken die hierop is toegepast kost wel wat tijd ja. Alles moet precies zijn en kloppen bij die dingen.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Behalve je forumnaam dan, anders wordt 't wel een heel groot dropdown boxje+Clio16v+ schreef:je moet zowiezo alles met voorgekouwde waardes doen, anders is de kans op verkeerde invoer VEEL groter. Met bv dropdownboxjes of radiobuttons is de keuze altijd de juiste.Murray schreef:Ja je moet wel een format aanhouden. Je kan dat inperken door een beperkte keuze aan te bieden dmv een drop down menu waar alle mogelijke types al in staan.PatrickG schreef:Echt specifiek een hele database maken die hierop is toegepast kost wel wat tijd ja. Alles moet precies zijn en kloppen bij die dingen.

tis leuk om hierover te speculeren, maar ik hoorde dus net van Riel dat er al aan gewerkt wordt

dat uiteraard nietMurray schreef: Behalve je forumnaam dan, anders wordt 't wel een heel groot dropdown boxje

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
Huh??? Interne decapitatie??
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Las ik ook al even ja...
Jochie heeft erg veel geluk gehad
(Staat ook bij dat de meeste mensen dit niet overleven, of op z'n minst zwaar gehandicapt door het leven moeten)

Jochie heeft erg veel geluk gehad

The force of the crash had separated his head from his neck internally and detached his tongue at the root.

iemand iets gehoord van een ongeluk gisteravond op de A50 ter tussen Zwolle en Apeldoorn? omstreeks half negen? Kwam daar net langs toen er een stuk of 4 in de rail stonden.. Rijkswaterstaat en de wouten kwamen net aanrijden...
Wow man wat vet een printerAnthonyR schreef:Morgen even nieuwe 3 in 1 printer halen
http://www.alternate.nl/html/productDet ... o=WT%23HF6

-
- Contacteer:
Corectie: Anthony's ouders zijn fan van alternate.. 
-
- Moderator
- Contacteer:
Mijn ouders?Erik (Schepjes) schreef:Corectie: Anthony's ouders zijn fan van alternate..

@Hessel, inktcardrige zijn heel zuinig plus zijn het nieuwe soort, dus zijn goedkoop en zuinig

Waarom koop je eigenlijk alles bij Alternate?
Ik heb er een keer een computer gekocht en had er echt veel problemen mee.
Ben zeker wel 5 keer terug geweest.
En die technische dienst stelt echt helemaal niks voor. Die gasten daar kunnen volgens mij niet eens hun veters strikken.
Ik ga echt nooit meer naar Alternate.
Ik heb er een keer een computer gekocht en had er echt veel problemen mee.
Ben zeker wel 5 keer terug geweest.
En die technische dienst stelt echt helemaal niks voor. Die gasten daar kunnen volgens mij niet eens hun veters strikken.
Ik ga echt nooit meer naar Alternate.
Ik had ook problemen met onder andere de videokaart.AnthonyR schreef: Ik heb er helemaal geen problemen mee, 1 keer met videokaart die raar deed en toen gingen we terug en kregen gewoon een nieuwe.
Ze gingen eerst moeilijk doen omdat ze volgens hun dat probleem nog nooit hadden gezien.
Toen gingen ze naar achteren en haalden een andere "nieuwe" kaart.
Dat was dus gewoon een gebruikte.
En dan gewoon nog liegen ook dat het een gloednieuwe was.

Ik ben toen gelijk weggegaan.
Een zaak die je belazerd daar doe ik geen zaken mee.
-
- Moderator
- Contacteer:
Het waren overigens ook helemaal geen alternate spullen, ook de computer niet, elk onderdeel zelf gekocht en zelf in elkaar gezet, allemaal van een bekend merk, de videokaart ook overigens , doen helemaal niet moeilijk, me oom komt er al jaren ook nooit problemen.
-
- Contacteer:
Ken heel die toko niet
Denk dat mijn nieuwe bij informatiqeu gekocht wordt 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Informatique kan ik je zeker aanbevelen.Mike (spitsoor) schreef: Denk dat mijn nieuwe bij informatiqeu gekocht wordt![]()
Daar heb ik mijn huidige computer ook samengesteld.
Nooit problemen met componenten en service gehad.

Ze zijn bij Informatique trouwens ook een stuk klantvriendelijker en nemen echt de tijd voor je.