Na het geluid van Jochem's ITG CAI systeem gehoord te hebben, overweeg ik ook eerdaags te gaan knutselen

Haha.. lockring ging wel goed los.. maar de stelring was zonder gein wel echt ff zwetentutuur schreef:Dat heb je snel gedaan man![]()
Ringen zaten toch nog best vast dus? Achterveren nog voor een knappe prijs kunnen krijgen? En welke verlaging, -60?
Al met al is het zeker goed gekomen inderdaad.. was veel zoekwerk en gedoe maar we zijn ertutuur schreef:Ziet er keurig uit man, goed uitgepakt zo met die achterveren
Is wel een lekker simpele en stijlvolle sleutelhanger..PaulM schreef:die sleutelhanger heb ik ook!
Er zat een rond metalen plaatje bij de spoiler en een matchende uitsparing in de spoiler. zelf het gat uit moeten boren en de sproeier plaatsen/vastzetten.Daan2D schreef:Waar zijn de fotos van je huidige clio Jasper?
Replica spoiler dus geen aanrader zo te horen, sproeikopje zit ook niet op de juiste plaats. Was het niet mogelijk die op de goede plek te plaatsen?
Is hij wel licht? dus geen andere gasveren nodig gehad ?
Het is nu 5 jaar geleden dat ik mijn eerste Clio 2 ph 2 kocht. Meteen toen deze weg ging ben ik voor een RS gaan kijken. Helaas was het aanbod toen om te janken, en een RS waar ik in ben gaan testrijden was zo slecht en had zoveel werk nodig dat ik maar voor een degelijke en goedkopere 1.6 ben gegaan. In gedachten kon ik dan namelijk wat meer geld investeren in de auto om het toch wat leuks te maken ( leuke velgjes, verlagen, vermogen, etc.).PaulM schreef:waarom is ie verkocht?