jacques schreef:Even een vraag. Wat is de reden dat sommige Engelse aanbieders op e-bay niet aan NL willen leveren? Ik heb namelijk wat onderdelen uit UK nodig.
Daar loop ik ook tegenaan en ik begrijp het ook niet.
Je betaald de verzendkosten dus wat is het verschil zou je denken!?
In alle gevallen is het enkel een wandeling naar het postkantoor.
Hou op over Engelsen en iets betalen ... Ze willen alleen zaken doen als je betaald met PayPal of creditcard ...
Gewoon een bedrag overboeken en laten opsturen schijnen ze niet te willen... dan koop ik het toch lekker ergens anders
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Met de pakkingsets en hydraulische klepstoters voor de F7P/R via e-bay heb ik nooit problemen gehad. Nu ik een voordelige TPS wil kopen, willen de e-bay verkoper niet leveren aan NL. Inmiddels is er een betaalbaar alternatief gevonden.
Ahum, correctie. Even wat beter geluisterd. 99% zeker het lager van de dynamo. Pa besteld morgen een nieuwe en monteert deze vrijdag. Zelf geen tijd namelijk.
Scherp Roy
Filmpje van het zwaar irritante geluid:
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Anders laat je je post gewoon staan, dan snappen andere mensen ook nog waar het over gaat
Trek even de v-snaar eraf dan weet je het meteen.
Vrijlooppoelie zal wel niet want dat geeft meer een tikkend geluid; Eventueel te checken of de poelie maar één richting op meedraait door met een schroevendraaier de waaier te draaien.
Ik had hem nog losstaan en daardoor de reactie van Roy niet gezien. Er stond in ieder geval dat ik eerst de distributie vermoedde, maar die hoort 6 jaar mee te gaan. Vandaar zijn reactie met 'garantie'
Inmiddels even met schroevendraaier geluisterd en hij klinkt lekker rauw. De dynamo dus. Hbase en Autoparts geven prijzen van 250-350 euro op.
Belletje van pa. Ding hebben ze zelfs op voorraad liggen.
237,- ex BTW ex korting.
Vanavond toch maar even zelf aan het sleutelen dus.
Laatst gewijzigd door Adinsx op do 30 mei 2013 9:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Weet iemand of er tegenwoordig nog wat te doen / te zien is bij Renault Sport in Dieppe?
Ik ben alvast wat bezienswaardigheden aan het verzinnen in België/Frankrijk onderweg naar Bretagne en nu komt Dieppe ook wel redelijk op de route. Zijn die kelders van Renault ook in Dieppe of waren die nou ergens anders?
Ik ga dit jaar weer met wat vrienden naar de 24hrs van Le Mans en dit jaar willen we ook n koelkastje meenemen. Nu heb ik al wat zitten neuzen en uiteindelijk is de keuze gevallen op n versie op gas (vooral omdat we daar geen stroom hebben en ik geen aggegaat mee wil sjouwen v n koelkast).
Marktplaats Is onze grootste vriend, maar waar moeten we zoal op letten om geen miskoop te doen?
Ik heb de RC 1500 EGP met 22 liter inhoud. 12V, 220V en op gas. Op gas zeer koud met ijs binnenin bij een buitentemperatuur van 22 graden lukt net. Op 12V is ie een stuk minder. Eerst ff thuis voorkoelen op 220V.
Niet te zwaar en toch leuke inhoud.
Anders de beter verkrijgbare RC 1600 EGP met 33 liter inhoud.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
hehe ik heb ook nog zo'n ding nodig voor de zomervakantie als je er 1 voor bij de tent wil dan beste niet een met ventilator etc nemen, dan zoem je de tent uit snachts