PaulM schreef:tja kost niet veel en hou me niet echt bezig met moderne tv's etc. Als dit kreng is overleden komt er wel een mooie set incl dolby surround etc.

PaulM schreef:tja kost niet veel en hou me niet echt bezig met moderne tv's etc. Als dit kreng is overleden komt er wel een mooie set incl dolby surround etc.
Moest het nodig zeggen pfff nu elke keer stilstaand beeld geen ontvangst, maar ja officieel hebben we hier volgens kpn geen ontvangst, maar eens iemand uitnodigen voor een schotel en dreamboxLuco/Alpine-racer schreef:137cm groot genoeg, gewoon haarscherp beeld hoor.Merijn schreef:Perfect beeld?? Heb je nog een kleine tv staan?Luco/Alpine-racer schreef:Wij hebben hier niks anders dan digitenne of schotel, en zelfs volgens de kpn geen digitenne, perfect beeld hoor, nadeel aantal zendersHet is echt niet om aan te zien, op moment dat je tv van 80 cm of groter hebt. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het gebrek aan HD zender.
Als je dat eenmaal hebt, kun je maar moeilijk terug.
Haha, zo dacht ik er ook over. Individueel met privé chauffeur werd te prijzig en we hebben echt geweldige weken gehad. Toffe groep, rasgekke amsterdammers, brabanders, . Autogekke reisleider. Nee helemaal top gehad, ook het soms hangen in de bus.Tom schreef:alleen het denken al aan groep domme toeristen waarmee je heel je vakantie in een gare bus mag zitten.........Groepsreizen
snap niet dat de RTC dit dan niet uit de RTC markt haalt, is gewoon misleiding.Abel schreef:die heeft Jo al gespot in het marktplaats topic! beetje sneue auto idd. Voor al de gene die hem verkoopt maakt er een lekker potje van.
Als die je verblind is het een engelseHaas schreef:Hoe kun je aan de koplamplens of aan de buitenzijde van een koplamp zien of het een europese of een engelse koplamp is?
Meer informatie dat is wel mooi.Tom schreef:vraag me af of daar uberhaupt wel eens verschil in zit. Is dat niet gewoon de afstelling die ze lampen geven? En aangezien dat meer werk is dan een stickertje plakken wordt dat vaak gedaan bij een overzees reisje.
Iemand op de site van de RDW nog een kenteken opgezocht? Ziet er ineens aardig anders uit. En je ziet nu hoeveel eigenaren je auto heeft gehad (voor zover dat klopt).
Net even gekeken met de oude koplamp erbij, er zit inderdaad verschil in. (Logisch, de reflectie voor de bermverlichting zit net aan de andere kant....)Tom schreef:vraag me af of daar uberhaupt wel eens verschil in zit. Is dat niet gewoon de afstelling die ze lampen geven? En aangezien dat meer werk is dan een stickertje plakken wordt dat vaak gedaan bij een overzees reisje.