rij je lekker chill op CC achter een vrachtauto, doomen er paar gele lampen op van achter... mmm dat moet wel iets frans zijn.. en jawel, het was een zilvere megane, Haas!
PaulM schreef:rij je lekker chill op CC achter een vrachtauto, doomen er paar gele lampen op van achter... mmm dat moet wel iets frans zijn.. en jawel, het was een zilvere megane, Haas!
was wel ff humor
Ik dacht dat ik het bijna was ... maar dit was wel erg ver uit de richting
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
PaulM schreef:rij je lekker chill op CC achter een vrachtauto, doomen er paar gele lampen op van achter... mmm dat moet wel iets frans zijn.. en jawel, het was een zilvere megane, Haas!
edjeRS-2001 schreef:Nu naast mij op de a32 bij leeuwarden.
Een grijze laguna 2 van hier.
Veraaagd. Dubbele uitlaat.
Zomers staat hij geloof ik op bbs velgen.
Vanmiddag in Uden bij een autobedrijfje een zwarte import Clio 3 RS fase 1 met F1 bestickering 69-KZL-8. Nog niet bekend in het register volgensmij. Probeer nog wel een foto te maken vdweek
Zondagmiddag 17 februari, grijze 5 GTT geeft gas op Gilzerbaan in Tilburgs buitengebied. Blow off fluit er lustig op los.
Ik rij er naast in de berm. Op mijn 1 PK paard Tresor. Geluid inspireert Tresor en hij peert er tussen uit.
Bedankt GTT.
Collega was bij Garage Veenhuizen in Terborg voor een bedrijfsreportage en daar staat deze V6 te 'shinen' in de showroom. Ik meen slechts 35.000 gelopen.
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
net WJ gespot rond kwart over zes op de afslag Drachten centrum, ik reed achter je, knipperde nog maar je zag denk ik niks ook nog MJ gespot op de A32 in de centrix(?) polo.
Ik dacht dat ik niet altijd 't heilige boontje was op de weg maar kom regelmatig een Megane III GT tegen met kenteken 50-TDV-2 smorgens op de A50 tussen Zwolle en Apeldoorn die echt als een mongool rijd.
Mocht je hier rondlopen... Wat heeft het voor fucking zin om te gaan bumperkleven en met grootlicht te gaan knipperen met 140km/h als de hele linkerbaan dicht zit en er tussen het laatste gaatje rechts er voorbij moet en 'm er knettervast weer tussen te drukken waarna de hele zooi bijna op elkaar schiet.. Het is dat ik de verkeerde auto bij me had anders had je een bullbar die met 2600kg aangedrukt werd in je achterklep gehad. Idioot..
Adinsx schreef:Collega was bij Garage Veenhuizen in Terborg
Is dit een voormalig Renault dealer?!
Heb een Clio RS en Williams gehad, toevallig beide daar in onderhoud geweest.
Volgens mij wel ja. Ik heb ooit eens contact gehad met ze, maar wist niet meer waarover. Ook iets op RS gebied.
Interessant bedrijf is het in ieder geval (anders maken we er geen reportage ) en erg bezig met innovaties op het gebied van werkplaatsefficiency etc.
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90