ACT: Algemeen Chat Topic
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Ook gewoon 40k cash in de auto, wat eerste hulp bij ongeluk verlenen, 40k weggraaien en rennen 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
mijn s210 270cdi heeft nu 374000Daan2D schreef:Zeker niks mis meeTom schreef:Zo'n C30 in nette staat mogen ze hier best neerzetten. Leuke dingenLaatste nog een mooie originele bij de MB garage hier gezien met pas 320k op de teller, net ingereden toch?

loopt als nieuw, enkel een klepstotertje soms bij koude motor

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Car: R19.R
Heb je ook zo'n bordje op het dak dan ?Martijn Kool schreef:mijn s210 270cdi heeft nu 374000Daan2D schreef:Zeker niks mis meeTom schreef:Zo'n C30 in nette staat mogen ze hier best neerzetten. Leuke dingenLaatste nog een mooie originele bij de MB garage hier gezien met pas 320k op de teller, net ingereden toch?
loopt als nieuw, enkel een klepstotertje soms bij koude motor. Ik blijf het geweldige auto's vinden, ondanks dat ze een beetje kunnen roesten

Heeft iemand ervaring met flocken van interieur delen?
Ik wil graag mijn deurpanelen laten flocken omdat netjes bekleden niet lukt. Iemand ervaring of een adresje wellicht?
Ik heb deurpanelen die bekleed zijn met stof, die ik er dan vanaf trek en netjes strak maak (dus alle restjes eraf).
Ik hoor graag
Ik wil graag mijn deurpanelen laten flocken omdat netjes bekleden niet lukt. Iemand ervaring of een adresje wellicht?
Ik heb deurpanelen die bekleed zijn met stof, die ik er dan vanaf trek en netjes strak maak (dus alle restjes eraf).
Ik hoor graag

Mrtn = Maarten
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
En hou mij aub op de hoogte
Ik heb tot dusver ook nog geen goed alternatief gevonden voor mijn deurpanelen...

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Daar sta je dan, stil, op een 5 baans A2 

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Ziet er lekker uit daar. Blij dat ik de rest van de week fijn op kantoor kan blijven en niet meer op pad hoef.
Gisterochtend al genoeg in de file gestaan op de A12, A1 en A28 voor 2 uurtjes Soesterberg.
Gisterochtend al genoeg in de file gestaan op de A12, A1 en A28 voor 2 uurtjes Soesterberg.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Leuk dat ze 70 min aangeven, de weg is gewoon voor alle 5 banen dicht dus hoe ze dat kunnen inschatten?
Beetje jammer dat ik net 1km voorbij een afrit sta
in Duitsland ook al eens mee gemaakt, daar vertellen ze gewoon op de radio dat je beter om kan keren....
Beetje jammer dat ik net 1km voorbij een afrit sta

Wat een geweldig land is het toch 

Vliegen hier ook allerlei auto's over de vluchtstrook. Heeft weinig zin want ook die staat vast
Vraag me af of ze bij de eerste afrit die nog wel vrij is iedereen van de A2 af lijden. Anders staat ie straks tot Den Bosch ofzo
Ik heb de hoop iig al opgegeven, motortje uit, muziekie aan en wachten... Af en toe ff aansluiten en weer wachten.

Vraag me af of ze bij de eerste afrit die nog wel vrij is iedereen van de A2 af lijden. Anders staat ie straks tot Den Bosch ofzo

Ik heb de hoop iig al opgegeven, motortje uit, muziekie aan en wachten... Af en toe ff aansluiten en weer wachten.
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Ook leuk dat filewissel.nl zo actueel is met die TomTom info
[img]https://pbs.twimg.com/media/A-Y3V69CIAAkeO6.jpg[/img]

[img]https://pbs.twimg.com/media/A-Y3V69CIAAkeO6.jpg[/img]
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Ik sta ergens bij de tekst eembrugge
-
M'n probleem hier maar ff plaatsen:
Ik krijg dagelijks mail in mijn box 'ongewenst'.
O.a. de volgende onderwerpen:
University of Phoenix
Cash Mojo
Printer Ink
bSavings
Ik klik ze elke keer aan en vink 'opruimen' aan, maar elke dag weer mail met ongeveer dezelfde onderwerpen.
Hoe kan ik dit blokkeren zodat ik deze mail ook niet meer in 'ongewenst' krijg?
Ik krijg dagelijks mail in mijn box 'ongewenst'.
O.a. de volgende onderwerpen:
University of Phoenix
Cash Mojo
Printer Ink
bSavings
Ik klik ze elke keer aan en vink 'opruimen' aan, maar elke dag weer mail met ongeveer dezelfde onderwerpen.
Hoe kan ik dit blokkeren zodat ik deze mail ook niet meer in 'ongewenst' krijg?
-
- Car: Renault Clio III RS
Is er geen mogelijkheid om je uit te schrijven?
Een optie, en zeker voor tijdelijk, kan het toevoegen van een 'berichtenregel' zijn bij je e-mail programma. Daarin kan je regel plaatsen dat de e-mails waarin de woorden die je noemde, direct naar de prullenbak verhuizen.
Een optie, en zeker voor tijdelijk, kan het toevoegen van een 'berichtenregel' zijn bij je e-mail programma. Daarin kan je regel plaatsen dat de e-mails waarin de woorden die je noemde, direct naar de prullenbak verhuizen.
NIET PROBEREN UIT TE SCHRIJVEN!!antoine schreef:Is er geen mogelijkheid om je uit te schrijven?
Zodra je dat doet, weten ze dat het mail adres actief is en zul je waarschijnlijk alleen nog maar meer troep krijgen.
Je kunt er weinig tegen doen, vrees ik. Je zult ermee moeten leren leven.

kan je geen filter instellen direct naar je prullenbak map?
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Vaak komen die mailtjes steeds van andere adressen af en is het moeilijk om daar een filter op te zetten. Je zou het wel kunnen proberen op keyword, geloof ik. Maar dan loop je het risico dat er teveel in je prullenbak verdwijnt. Het is wel het proberen waard, als het steeds van dezelfde personen/bedrijven komt.
-
Het zijn steeds andere bedrijven.
Met afwisselende mailadressen.
contact-27137@BradfordAtomictangerine.com
en dan heb ik morgen hetzelfde met contact-288563 bijvoorbeeld.
Met afwisselende mailadressen.
contact-27137@BradfordAtomictangerine.com
en dan heb ik morgen hetzelfde met contact-288563 bijvoorbeeld.
dat is idd waar ik op doelRoald schreef:Je kan in outlook toch ook een rule aanmaken en dan if blabla in subject then delete![]()
Als je outlook gebruikt tenminste.

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
het is ook geen fullproof oplossing, maar je kan de regels instellen op woorden uit de titel of bericht, als je daar de woorden al inzet wat gepost is kan je al eind komen. zijn vaak toch engelstalige mail, dus je kan aardig los gaan met woorden die niet op je persoonlijke mail van toepassing zijn.