Als semi-pro gaat hij nu de hele winter natuurlijk ook aan krachttrainingen doen die weer voor spiergewicht gaan zorgen.......Luco/Alpine-racer schreef:Ja als Martijn 50 kilo afvalt blijft er niks over, hij kan nu al saltos maken in een tl buis

Als semi-pro gaat hij nu de hele winter natuurlijk ook aan krachttrainingen doen die weer voor spiergewicht gaan zorgen.......Luco/Alpine-racer schreef:Ja als Martijn 50 kilo afvalt blijft er niks over, hij kan nu al saltos maken in een tl buis
Abel schreef:geen worst en aardappelen combineren he! (montinac oid)
En spieren zijn zwaarder als vet he.. Gewoon afvallen door minder eten en iets aan de conditie doen, geen kracht training doen dus.
![]()
Ik waai niet weg, ik blijf drijven.jacques schreef:En dat zegt Jochem.Jochem de Haas schreef:Als t waait moet je hem al aanlijnen.....
A-max trailers are a low, light, modern car transporter trailer range right up to 4.8m (16ft) long with a wide bed of up to 1.95m (6ft 5).
ik weet dat een clio 3 cup er probleemloos op past.. lijkt me geen probleem hoor steve.Steven schreef:Die oprijplaten staan er niet erg breed in, als je ziet dat die Super7 en een standaard polo al op de buitenste randen van die oprijplaten rijd?
Beetje dikke bak gaat serieus op de randen rijden..
Ik dacht 450kg op kenteken.Steven schreef:Wegen die dingen dan nog steeds 500-600kg dan?
..
Wielen eronder is kut.coupe16v schreef:Ik dacht 450kg op kenteken.Steven schreef:Wegen die dingen dan nog steeds 500-600kg dan?
..
http://www.algema.de/fileadmin/user_upl ... RO_Web.pdf
De bovenste hebben we, bijna alles gaat erop zonder de grond te raken.
goed geladen merk je er eigenlijk weinig van.PaulM schreef:mooi ding Martijn! is wel leuk sturen met zo'n breed apparaat erachter
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =5&t=27178Steven schreef:Wegen die dingen dan nog steeds 500-600kg dan?
Kep wel es zitten denken om een superlichte enkelasser te ontwikkelen die rond de 300kg zou wegen, zodat je die met een normale middenklasser een auto onder de 1000kg zonder E zou mogen slepen.
Maargoed 't europese rijbewijs gaat t toch allemaal op de schop, dus lama...
Maareh volgens mij is er iemand zojuist met Brian in zee gegaan..