O oh het is al weer over zeker ?PtrGte schreef:Merijn ik ben je eeuwig dankbaar! (nou ja... in ieder geval tijdelijk...)

O oh het is al weer over zeker ?PtrGte schreef:Merijn ik ben je eeuwig dankbaar! (nou ja... in ieder geval tijdelijk...)
Inderdaad Jochem, de 449 williamsen zijn tenminste de echteJochem de Haas schreef:Dat zijn tenminste nog de echte wiliamerts......in beperkte oplagen zo als de bedoeling wasLotuzClioWilliams schreef:Ach, zolang het geen fase 1 Williams is... [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... wisted.gif[/img]jochem de haas schreef:Er zijn alleen vaak wel mensen die het zonde vinden van zo'n willie ( ik niet ) en ik wou nou eens de eerste zijn die ( niet gemeend) ging miepen .de rest is massa productie
de Gendarmerie staat je wel op te wachten aan de grens met breekijzers en mokers om 'm direct te demonterenEd87 schreef:oke bedankt.
nou heb ik die ingebouwde tomtom van renault, is het dan ook goed als ik gewoon de kaart er in frankrijk uithaal zodat hij niet werkt en dus niks aangeeft?
das allemaal leuk en aardig maar daar heb ik niks aanjacques schreef:Ik heb een nieuwe tom tom gekocht en die kun je veranderen via mijntomtom.nl. De oude kon niet ge-update worden naar gevarenzone ipv. flistlocatie. Tom tom kost tegenwoordig nog maar iets meer als 100 euro. Een nieuwe kaart kost vaak ook al meer dan 50 euro bij Tomx2
We hebben bijna uitsluitend provinciale wegen gehad en geen controles van de politie. Trek zelf maar je conclusie.
nogmaalsEd87 schreef:das allemaal leuk en aardig maar daar heb ik niks aanjacques schreef:Ik heb een nieuwe tom tom gekocht en die kun je veranderen via mijntomtom.nl. De oude kon niet ge-update worden naar gevarenzone ipv. flistlocatie. Tom tom kost tegenwoordig nog maar iets meer als 100 euro. Een nieuwe kaart kost vaak ook al meer dan 50 euro bij Tomx2
We hebben bijna uitsluitend provinciale wegen gehad en geen controles van de politie. Trek zelf maar je conclusie.![]()
zoals ik boven al schreef heb ik een INGEBOUWDE tomtom.
en nu wil ik dus weten of het voldoende is als ik gewoon de kaart eruit haal in frankrijk zodat deze niet werkt en ik dus ook GEEN MELDING van flitspalen binnen krijg. ik heb dus GEEN ANDERE KAART NODIG en ook geen andere tomtom want spanje weet ik ook zonder navigatie wel te vinden