Dat is wel erg jammerChris schreef:Dit is de eerste keer dat ik hem ga missen... Nog mijn eigen "fout" ook!

Dat is wel erg jammerChris schreef:Dit is de eerste keer dat ik hem ga missen... Nog mijn eigen "fout" ook!
Jij treft ook niet he vriend, zat je al onder de plak bij je vrouw gaat je 2 jarige zoontje ook nog ff vertellen wat je moet gaan doen en met welke auto .Ivo van Achthoven schreef:Ik kom ook ff een bakkie doen, moet van Kylan met de Clio
Heb jij zoveel schilderijen danAdinsx schreef:Hier waarschijnlijk nog een afhaker.
Na 2 jaar juridische strijd gewonnen van een grote tegelleverancier / leg bedrijf die de benedenverdieping heeft betegeld in huis. Echter plan is nu 16 april starten met slopen huidige vloer, opnieuw leggen etc. Wat wel betekend dat alles uit huis moet cq naar zolder. Maandags het verhuisbedrijf, dus het weekend ervoor alles leeghalen qua kasten, schilderijen, tv-meuk etc.. Denk niet dat ik er aan toe ga komen de zondag naar Nijkerk af te reizen.
Ik had je ook al niet van de Opkomstlijst gehaaldAdinsx schreef:Kleine planningverschuiving, denk dat ik wel gewoon kom
Jullie rijden me veel te snel met die RS-en...Adinsx schreef:Zag het
Moet vooralsnog alleen in me uppie vertrekken vanuit Velp![]()
Al denk ik dat een vriend met z'n witte R260 ook wel mee gaat, en nog een Clio III RS203 jaune sirius. Binnenkort maar even polsen.
Aanwezig:
- Jerox
- luukcliorn
- Lee
- Jennesclio
- Alexio89
- Nelis
- o8-Carni-8o
- crazy-rrx
- tuner@work
- Dnns
- Dirk Jan