het zat er natuurlijk aan te komen he
moet nog wel de gaten iets uitvijlen want hij heeft te veel camber voor en misschien nog een klein stukje hoger zetten..... misschien
Nee heb ik nog niet gemerkt. Die sleufgaten zijn overigens alleen in de hoogte, kan er dus niet veel aan verstellen nu....
Had jij last van je aandrijfassen? Ik krijg een beetje het gevoel dat ze vast lopen... Tevens hebben de achterste schokdempers dikker draad dan m'n originele.... Wellicht doordat die van mij uit 2005 komt...
ik had geen last van mijn aandrijfassen, je hebt ze niet lager geschroefd dan ik ze had?
ik had ook iets negatief camber, lopen je banden niet aan op de veerpoot aan de voorzijde? ik had ook et48 geloof ik maar kon alleen de 185 bandjes kwijt aan de voorzijde.
gewoon even met de vijl erbij inderdaad, ik reed wel met dit camber, vond het wel prima, in elk geval beter dan positief camber waar 75% mee rondrijd op die knakenschroefsetjes
omdat er nogal wat aanliep en niet lekker zat heb ik em voor een klein stukje omhoog gegooid.
aangezien het tegenwoordig weer wat knapper weer is moesten er velgjes onder komen. nu had ik al een super strakke set 17"oz superturismo's gekocht maar ik kon het niet laten om de Smoor's er onder te zetten:
na het rollen liepen de wielen toch nog aan dus ben net nog even bezig geweest om de boel vrij te maken, voor de grap even de veren er onder uit getrokken en op de grond gezet.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"