is die al niet gesloten?????........heeft die nog wel een eigen topic????DennisT schreef: Ik hoorde al geruchten om je topic te sluiten omdat er al een halfjaar niks gepost is

is die al niet gesloten?????........heeft die nog wel een eigen topic????DennisT schreef: Ik hoorde al geruchten om je topic te sluiten omdat er al een halfjaar niks gepost is
inbouwen is redelijk te doen hoor..Nelis 44 schreef:Is dat een beetje redelijk in te bouwen zo'n efi kit?
Ik zal Eens kijken wat de opties zijnAndrews (supercinq) schreef:inbouwen is redelijk te doen hoor..Nelis 44 schreef:Is dat een beetje redelijk in te bouwen zo'n efi kit?
spruitstuk moet vervangen worden,motorkabelboom,
wat sensoren,benzinedruk regelaar,benzinepomp(niet perse nodig)
heb nu een monopointsysteem.
maar ben bezig met een spruitstuk,injectoren,gasklep
om met 4injectoren te gaan rijden
werkt toch een stuk beter bij vollast.
qua aansturing kun je voor standalone of een omgebouwde 16v ecu kiezen.
houd er wel rekening mee dat de auto uiteindelijk custom gemapt
moet worden
YepNelis 44 schreef:Kijk dat maakt zo'n blok ook interessant...
Is dat ook de B18FT toevallig?
koffiedik kijken is het...MartijnG schreef:Even wat anders;
Wat zijn de specs van een MBE300 turbo ook alweer? A/R compressor en turbine?
2560 is ook al een serieuse jongen waar je een heel eind mee komt. Ik zou zelfs een GT22 aandurven. Spoelgedrag van een ordinaire T2 maar doorgaan tot aan het gaatje.MartijnG schreef:Wat zijn leuke turbo's in de GT serie voor een niet al te overdreven GT? (andere nokkenas, group A carb, FMIC e.d.) Komt dan de GT2560het dichts in de buurt?
Die heeft A/R.42 compressor en A/R.49 turbine. Zag ook een Garrett met A/R.48 compressor (turbine onbekend), maar vraag me af of dat geen overkill is.