Zie ook dat ik de 25-euro-foto nog niet geplaatst had

[img]http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... 133815.jpg[/img]
Geef je altijd gas bij als een flitser ziet ofzo om een foto van je auto te hebben ? ik snap niet hoe sommige mensen het steeds voor elkaar krijgen om zoveel bekeuringen binnen te slepen.Adinsx schreef:Het gaat serieus de hoogte in inderdaad, en dan heb je de verschillen in snelheidsovertredingen nog niet eens gezien. 10 te hard binnen de bebouwde kom (even niet op de teller letten etc. en je hebt er al snel wat te hard) kost een vermogen inmiddels.
Zie ook dat ik de 25-euro-foto nog niet geplaatst had![]()
[img]http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... 133815.jpg[/img]
Even teruglezen op de vorige pagina. Ik stond al ruim 2 jaar 'droog'.Ronald1916V schreef:
Geef je altijd gas bij als een flitser ziet ofzo om een foto van je auto te hebben ? ik snap niet hoe sommige mensen het steeds voor elkaar krijgen om zoveel bekeuringen binnen te slepen.
Ik rijd zo'n 900/1000km per week en op de snelweg meestal continue 130/140km/h, Flitsmeister aan op de iPhone en de berm een beetje in de gaten houden en kan het me niet herinneren wanneer ik voor 't laatst geflitst ben..
Percentage dat je gepakt wordt toch..........te hard rijden zal wel dagelijkse kost zijn....helemaal als ik lees dat je regelmatig sprintjes aangaat...Adinsx schreef:
Even teruglezen op de vorige pagina. Ik stond al ruim 2 jaar 'droog'.
En het valt eigenlijk wel mee hoor, inmiddels 3x 4km/u te hard, 2x5, 1x6, 1x25 en dat was het wel zo'n beetje qua snelheid.
En dat allemaal sinds 2003.
En dan is het percentage tov wat ik te hard rij nog maar 0,00000001%
Het is mijn geval nog erger. Dit is de vaste flitspaal waar ik een half jaar lang elke dag ben langs gereden. Ik wist dus gewoon dat hij er stond...Adinsx schreef:Daar staan ze ontzettend vaak, en nog erger, het is een echte 'hotspot' omdat die 70 vrij verwarrend is.
Zijn al heel wat mensen hun rijbewijs kwijt geraakt daar afgelopen jaar.
Die ben ik niet. Je ziet de achterkant van mijn Clio, nummerplaat amper leesbaar.Robke schreef:Is die bekeuring niet voor bumperkleven?