Het driehoekige plaatje heb ik gelukkig, en zal proberen het overige deel zelf te fabriceren.
Want helaas wordt deze steun niet aangeboden bij cgb

Ik dacht eens gelezen te hebben dat die steuntjes zeldzaam zijn. Maar er is me er al een aangeboden die ik op ga halenMerijn schreef:Ik zou 'm eens op de RTC Markt gooien. You never know!
Ik heb het bij 1 ruit voor elkaar gekregen om de boel heel te houden. De andere is gebroken (versplinterd). Het is echt een bitch om ze er netjes vanaf te krijgen en al helemaal om het rubber heel te houden. Let bij het demonteren er vooral op dat je de stand van het metaal niet veranderd, want daardoor gaat je ruit anders in de geleiders lopen en komt er spanning op te staan. Je krijgt het raam dan maar moeilijk dicht met slingers. Ik denk dat het met elektrische ramen nog moeilijker wordt.Mrtn schreef:Ik heb nieuwe zijruitjes liggen voor in de voorportieren, maar hoe krijg je de stalen strip van de oude ruiten af? Die strip die gemonteerd zit aan de geleider en raammotor? Kan dat geciviliseerd of alleen met slopen?
Top, zodra ik van het weekje Rome en de Mille Miglia terug ben zal ik er maar eens mee aan de slag gaanMerijn schreef:Ik heb het bij 1 ruit voor elkaar gekregen om de boel heel te houden. De andere is gebroken (versplinterd). Het is echt een bitch om ze er netjes vanaf te krijgen en al helemaal om het rubber heel te houden. Let bij het demonteren er vooral op dat je de stand van het metaal niet veranderd, want daardoor gaat je ruit anders in de geleiders lopen en komt er spanning op te staan. Je krijgt het raam dan maar moeilijk dicht met slingers. Ik denk dat het met elektrische ramen nog moeilijker wordt.Mrtn schreef:Ik heb nieuwe zijruitjes liggen voor in de voorportieren, maar hoe krijg je de stalen strip van de oude ruiten af? Die strip die gemonteerd zit aan de geleider en raammotor? Kan dat geciviliseerd of alleen met slopen?
Als je de ramen niet persé hoeft te behouden, dan zou ik ze in een deken wikkelen en kapot slaan.Mrtn schreef:Top, zodra ik van het weekje Rome en de Mille Miglia terug ben zal ik er maar eens mee aan de slag gaanMerijn schreef:Ik heb het bij 1 ruit voor elkaar gekregen om de boel heel te houden. De andere is gebroken (versplinterd). Het is echt een bitch om ze er netjes vanaf te krijgen en al helemaal om het rubber heel te houden. Let bij het demonteren er vooral op dat je de stand van het metaal niet veranderd, want daardoor gaat je ruit anders in de geleiders lopen en komt er spanning op te staan. Je krijgt het raam dan maar moeilijk dicht met slingers. Ik denk dat het met elektrische ramen nog moeilijker wordt.Mrtn schreef:Ik heb nieuwe zijruitjes liggen voor in de voorportieren, maar hoe krijg je de stalen strip van de oude ruiten af? Die strip die gemonteerd zit aan de geleider en raammotor? Kan dat geciviliseerd of alleen met slopen?
Bedoel je nieuwe ruitjes voor een GT? Ik heb vorig jaar alle ramen nieuw gekocht, voorruit, zijruiten (vóór -en achter) en achterruitTom schreef:Waarschijnlijk een domme vraagMaar is nieuw kopen nog een optie?
Enige manier is dus eigenlijk opmeten?! Ik zal eens gaan meten in de loods woensdag.-jacco- schreef:Andere hoogte van de scharnier, zat wel een cm verschil in
en wat makkelijker op kenteken te krijgen als hier in nederland.tutuur schreef:Mooi spul hebben ze daar!
Volgens mij moeten ze hem in nederland accepteren als die in engeland is goedgekeurdGerald schreef:en wat makkelijker op kenteken te krijgen als hier in nederland.tutuur schreef:Mooi spul hebben ze daar!
voor zover ik weet wel ja.Luco/Alpine-racer schreef:Volgens mij moeten ze hem in nederland accepteren als die in engeland is goedgekeurdGerald schreef:en wat makkelijker op kenteken te krijgen als hier in nederland.tutuur schreef:Mooi spul hebben ze daar!