Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Haas schreef:stelletje wijven... óf iedereen komt, óf we doen het plan de koelkast in (wederom) !
Ik weet niet of ik er zin in heb om op vrijdag op een winderige parkeerplaats of in een door TL-balken verlichte McD's te zitten. Daar zal ik heel eerlijk over zijn. Ik kijk dus nog even hoe ik erin zit vrijdagavond. Veel is afhankelijk van het weer.
Haas schreef:stelletje wijven... óf iedereen komt, óf we doen het plan de koelkast in (wederom) !
Ik weet niet of ik er zin in heb om op vrijdag op een winderige parkeerplaats of in een door TL-balken verlichte McD's te zitten. Daar zal ik heel eerlijk over zijn. Ik kijk dus nog even hoe ik erin zit vrijdagavond. Veel is afhankelijk van het weer.
Er was een moment dat we de FNO richting de stad (lees: Nijmegen ) hadden verschoven.... Dát waren nog eens tijden
dat is een van de redenen dat ik ook zo iets heb van bij de FNO op vrijdag aaf de hele avond in de mac.. dan liever met zun alle in de kroeg met (heb helaas deze x wel verjaardag vrijdag)
Das dan meteen weer de reden dat ik níet kom Ik ga niet met de auto naar Nijmegen om dan in de stad te hangen en cola te drinken. In de kroeg MOET er bier gedronken worden Doe mij dan maar lekker slap ouwehoeren met een McKoffie...
MartijnG schreef:Das dan meteen weer de reden dat ik níet kom Ik ga niet met de auto naar Nijmegen om dan in de stad te hangen en cola te drinken. In de kroeg MOET er bier gedronken worden Doe mij dan maar lekker slap ouwehoeren met een McKoffie...
Wij proberen alles in het werk te stellen om speciaal voor Douwe weer een keer bij elkaar te komen, komt ie zelf niet opdagen!
Als het zulk weer blijft, blijf ik lekker thuis. Ik zou jullie graag bij mij thuis uitnodigen, maar mijn Band Hero order is tot 2x toe gecanceld, dus ik ga thuis in mijn eentje zitten janken.
Merijn schreef:Wij proberen alles in het werk te stellen om speciaal voor Douwe weer een keer bij elkaar te komen, komt ie zelf niet opdagen!
Als het zulk weer blijft, blijf ik lekker thuis. Ik zou jullie graag bij mij thuis uitnodigen, maar mijn Band Hero order is tot 2x toe gecanceld, dus ik ga thuis in mijn eentje zitten janken.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"