dit ziet er echt wel vet uittutuur schreef:

dit ziet er echt wel vet uittutuur schreef:
Als je geen demper meer over hebt heb je daar ook weinig aanjankees schreef:dan staat hij op -10tutuur schreef:Jazeker, die kan zelfs nog 10cm zakkenwant hij is echt al heeeeeeeel laag
kan hij voor niet nog wat zakken, slijp gewoon een winding van de veer
Ik ga nog proberen of ph.1 topschotels van een 5 wat doen en daar houd het dan wel mee op...tutuur schreef:
het past echt allemaal letterlijk met mm's speling!!
nu alleen nog uitvinden hoe ik de voorkant verder omlaag ga krijgen, heb nog maar 2cm veer ruimte voordat de topschotel de poot raakt![]()
Met mijn clio schroefset op de vijf kon je de banden vastzetten in de wielkastentutuur schreef:jawel maar ga niet te veel geld aan de 9 uitgeven en vind maar eens een schroefset voor een 5.....
@tom:
@tim: laten we dat maar niet doen, dan worden het opeens wel wat duurdere klauwen
Sommige mensen hebben twee setjestutuur schreef:jawel maar ga niet te veel geld aan de 9 uitgeven en vind maar eens een schroefset voor een 5.....
MartijnG schreef:Sommige mensen hebben twee setjestutuur schreef:jawel maar ga niet te veel geld aan de 9 uitgeven en vind maar eens een schroefset voor een 5.....Maar die laat ik toch maar even mooi als reserve liggen...