Al is het idd wel verleidelijk om ff lekker te trappen

Gebeurd natuurlijk niet veel vaker dat je met al het franse geweld bij elkaar rijdt

Wil je dit voortaan aub via BCC doen?Patrick.B schreef:heb net ruim 50 mensen gemailt vanuit het registerbestand. Hopelijk volgen hieruit ook nog wat aanmeldingen
kreeg er al meerdere mailtje erover.GJ schreef:Wil je dit voortaan aub via BCC doen?Patrick.B schreef:heb net ruim 50 mensen gemailt vanuit het registerbestand. Hopelijk volgen hieruit ook nog wat aanmeldingen
dat moet je eens met een bende fransosen proberen.MartijnG schreef:Afgelopen openingsmeeting ook voorop gereden met een gangetje van 100-110. We reden toen met zo'n 10 auto's vanuit Arnhem. Ging prima met zo'n snelheid. Heb indd wel vaker gehad dat ik er met 130-140 achteraan moet jagen om bij te houden. De achterste moet altijd het hardste rijden om bij te houden...
Ging prima inderdaad. Alleen het laatste stukje wordt er altijd vlot doorgeredenMartijnG schreef:Afgelopen openingsmeeting ook voorop gereden met een gangetje van 100-110. We reden toen met zo'n 10 auto's vanuit Arnhem. Ging prima met zo'n snelheid. Heb indd wel vaker gehad dat ik er met 130-140 achteraan moet jagen om bij te houden. De achterste moet altijd het hardste rijden om bij te houden...
Had het Pat ook al doorgegeven. Leuk, mijn werkmail overal zichtbaarGJ schreef:Wil je dit voortaan aub via BCC doen?Patrick.B schreef:heb net ruim 50 mensen gemailt vanuit het registerbestand. Hopelijk volgen hieruit ook nog wat aanmeldingen
top kan ik zien hoe mijn oude rsje het maaktRSRalph schreef:Ik ben er ook bij, wil het niet missen!!
Gr Ralph
herinnering........Scenic schreef:Voor de goede administratie :
Marcel-Scenic II 2.0 16V komt niet, maar wordt de bestuurder van de Renault Clio Williams van MartijnWilliams (deze komt met twee wagens, de 5GTT en de Clio Williams dus.........staat reeds op de lijst......)
Whaha! Ja, inderdaad...Adinsx schreef:Yes hij is er![]()
Dat zijn er nog 500 te weinig...tutuur schreef:84 aanmeldingen