http://www.speurders.nl/overzicht/renau ... 5+gt+turbo
Mailtje gestuurd voor meer pica's, staat ook op de advertentie vermeld.Chris schreef:Die zag ik vandaag nog flammen!Lex schreef:Soms kan het echt wel mee vallen, mijn oude ZR-05-JX had ook bijna niks toen ik hem gekocht.![]()
@ Arno, wat ik in mijn pm al zei, zo vanaf de foto's gezien lijkt het een hele frisse voor een nette prijs.
Maar hou altijd rekening met achterstallig onderhoud...
Verder niet teveel over nadenken. Morgen kijken, maandagavond ophalen.![]()
Hou ons op de hoogte!
Grappig mijn 19 was de GR-SL-53Whatever schreef:Die clio stond een paar weken geleden nog te koop met kapotte (1.8 16v) motor![]()
Dan liever een snelle 19 16v met 155 pk![]()
http://link.marktplaats.nl/416884804
roest:Arno17 schreef:Mailtje gestuurd voor meer pica's, staat ook op de advertentie vermeld.Chris schreef:Die zag ik vandaag nog flammen!Lex schreef:Soms kan het echt wel mee vallen, mijn oude ZR-05-JX had ook bijna niks toen ik hem gekocht.![]()
@ Arno, wat ik in mijn pm al zei, zo vanaf de foto's gezien lijkt het een hele frisse voor een nette prijs.
Hou ons op de hoogte!
En dan nog even dochterlief overtuigen van het leuke aanbod.......kan ze in ieder geval qua prestaties meekomen met de rest van de bende hier.
Allemaal dikke kachelpijpen en geen gang in die dingen te krijgen.
En tja, kan pappa ook nog eens even gek doen....
Ik ben bang dat ik het leeuwedeel ( toch Peugeot ) kan neerleggen, maar goed, de vrouw heeft dan ook een autootje tot haar beschikking.Steven schreef:Hehe dat laatste zinnetje doet 't m
Betaal je zelf nou ook nog wat mee dan? Anders zou ik je als dochter mooi niet achter het stuur laten hehe
Lekker tegenstrijdighij staat meer stil bij mij omdat ik een bedrijfsauto heb of me vader zijn auto gebruikt.
Ik doe hem weg omdat ik wat anders wil
Ja hij wil een andere stilstaande auto hebben.alexs schreef:Lekker tegenstrijdighij staat meer stil bij mij omdat ik een bedrijfsauto heb of me vader zijn auto gebruikt.
Ik doe hem weg omdat ik wat anders wil
Wat is daar mis aan...........je snapt toch wat hij bedoeld.....Tino schreef:"op slot setten"
Michel heeft idd ook dit motortje opgebouwd net zoals de mijne...antoine schreef:Van ex monteur van achterberg, of niet? Michel of hoe heet die man.
Fuck, ben ik een keer ziek, gaat ie er gewoon mee rijden. Hij had het er laatst nog overChris schreef:Die zag ik vandaag nog flammen!Lex schreef:Soms kan het echt wel mee vallen, mijn oude ZR-05-JX had ook bijna niks toen ik hem gekocht.![]()
Hou ons op de hoogte!