Niet mn favoriete hobby, maarja, alles voor de centjes

Ik probeer beide, met de tarieven van 2 jaar terug prime, mat huidige tarieven (de helft) een stuk minder.Riël schreef:Nee ik speel dan wel vals, ik, en luco ook, ben zelfstandige. Ik werk dan ook die tijd heel hard, maar moet wel alles zelf regelen. Lukt het goed, kom je met wat minder uren ook uit de voeten. Dus wat dat betreft geef ik je gelijk, nu moet je wel investeren voor later. Maar: ik lééf ook nu!! Dat vind ik net zo belangrijk.
Blij dat ik lekker tegen de files in kan rijden, als ik die A12 en A18 's morgens toch weer vol zie staan aan de andere kant.. Pff...tutuur schreef:Doe je nog goed, ik vertrek half 7 om vervolgens om 17:45 weer thuis te zijn...
Nou spreek ik meestal voor Limburg, maar hier is gewoon geen fluit te doenAndrews (supercinq) schreef:nouik ben erg blij dat ik vlak bij huis werk.
ik heb veel respect voor diegen die iedere dag in de ellendige
file's staan..
zou voor mij een reden zijn om ergens niet te gaan werken
Ik heb jullie vorig jaar gezien in Amsterdam...bij de CD release van My City Burning.~thijs~ schreef:Jep, ken je ons? of vind je het stukkie alleen bruut?NappelpapRS schreef:Bring On The Bloodshed?~thijs~ schreef:leuke review van mijn bandje van de VPRO, ben toch een beetje trots, dus moet het effe postenwij waren de afsluiter
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44388761
erg bruut
Klopt, maar zoveel is er niet in mijn vakgebied te doen wat écht interessant is. Moet eerlijk bekennen dat de zin er af en toe goed uit gaat dus in de buurt kijken naar interessante vacatures blijf ik altijd doen...Andrews (supercinq) schreef:zou voor mij een reden zijn om ergens niet te gaan werken
Dat heb ik nu met de trein.Erik (Schepjes) schreef:Ik stap om 5uur in de bus. Pleur in slaap, en half/kwart voor 6 ben ik op me werk, voor nop
yeps.. wordt er ook echt gek van!MartijnG schreef:Weet je waar ik op schijt...dat ik elk jaar bijna een auto afschrijfDie files boeien me nog niet eens zoveel (in de hoeveelheid dat ik ze nu eventueel heb). Maar elk jaar op zn minst 50.000km wegrijden is ook niet echt lekker. En al helemaal niet met een betrouwbare 1.5 dCi
Ja ik rij ook 50.000 per jaar, heb nog nooit zo goedkoop gereden als met de patrol qua onderhoud, alleen wordt de diesel nu wel erg gek, ging van de week voor ruim 120 euro inHaas schreef:yeps.. wordt er ook echt gek van!MartijnG schreef:Weet je waar ik op schijt...dat ik elk jaar bijna een auto afschrijfDie files boeien me nog niet eens zoveel (in de hoeveelheid dat ik ze nu eventueel heb). Maar elk jaar op zn minst 50.000km wegrijden is ook niet echt lekker. En al helemaal niet met een betrouwbare 1.5 dCi
Ben inmiddels aan mijn 5e kanshebber bezig in 4 jaar tijd
De wekker gaat om 6u, stap net voor 7u in de auto, ben tegen 8u op het werk, meestal rond 18u op de weg terug, 19u thuis.
Soms.. is automotive niet even makkelijk, maarja, het werk blijft leuk, dus voorlopig ben ik daar nog wel te vinden
De zaak van mn pa is 3minuten op de fiets en minuut of 6 met de auto (ligt beetje aan het stoplichtTom schreef:Ik moet 2 minuten rijden, 5 minuten fietsen of 15 minuten lopen. Pfff, wat een eind
LUI ZWIJNTom schreef:Ik moet 2 minuten rijden, 5 minuten fietsen of 15 minuten lopen. Pfff, wat een eind
Omdat in 2012 de grootste dip over is, nu staan de tarieven onder druk, dus ff bek houden en buffelen en in 2012 weer cashenErik (Schepjes) schreef:Waarom tarieven omhoog schroeven in 2012 Luco?
Dan gaan we allemaal dooooooooooooooooooood
Dan zou ik gewoon gaan lopen, dat is maar 10 minuten vanaf je huisAnthonyR schreef:Ik mag 10 min fietsen, 1 uur met de trein, 6 minuten metro en 2 minuten bus of 10 min lopen.