
PaulM's Clio I 1.8 16v topic
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
achte rlager? meet is bij de dorpel dan, das in elk geval een rechte lijn.. 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
schermen achter zijn lager uitgesneden he 
Graag gedaan paulus, was gezellig en goed door kunnen werken. Mooi voor elkaar zo !
Is je 2x24u testfase afgerond met een hoera of is het niet voor elkaar?

Graag gedaan paulus, was gezellig en goed door kunnen werken. Mooi voor elkaar zo !

Is je 2x24u testfase afgerond met een hoera of is het niet voor elkaar?
hij lekt volgens mij niet meer, maar er zit wel wat lucht in 
zit nog te twijfelen of ik de dop weer los maak, en dan met overlopen weer dichtdraai zodat lucht eruit is. Heb het nu opgelost met van die witte tape om de dop waar je bv ook kranen mee afsluit. dat kan je alleen niet hergebruiken dus moet nieuw tapeje op dan

zit nog te twijfelen of ik de dop weer los maak, en dan met overlopen weer dichtdraai zodat lucht eruit is. Heb het nu opgelost met van die witte tape om de dop waar je bv ook kranen mee afsluit. dat kan je alleen niet hergebruiken dus moet nieuw tapeje op dan

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
dat zal niet handig zijn met uitstromend koelwater... 
Blijft tricky...

Blijft tricky...
ja is ff aankloten, maar nieuwe radiator heb ik nog geen trek in 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
even updatetje 
ik zit al een tijdje in strijd met mijn uitlaat van de clio. +- 5 jaar terug moest er een nieuwe demper onder, dit heb ik toen laten doen bij de garage. Ik heb toen een imitatie demper gekocht die uiteraard niet paste. Hier hebben ze toen een extra aanhaak punt onder de auto voor vastgelast (i know....) waardoor de uitlaat niet meer rammelde. Deze demper is inmiddels vervangen door een ragazzon sportdemper. De middenpijp was ook vervangen inmiddels dus rij nu met alleen CAT en einddemper. Nu is de Ragazzon demper van RVS en de tussenpijp is net nieuw dus dat zat wel goed. Nu alleen het bochtje tussen de middenpijp en de einddemper nog. Hier heb ik een imitatie van gehaald (nieuwe is alleen compleet met einddemper bij reno dealer) en deze eronder laten zetten. Alleen je raad het al deze paste niet 100%. Ze hebben hiervoor het koppelstuk van de demper iets ingefreesd zodat de het bochtje wel paste. Enige probleem is nu, dat ze hem iets te ver hebben ingefreesd waardoor het bocht stuk niet helemaal de demper ingaat en je 5 kleine gaatjes overhoud achter de klem (5 gleuven in demper).
Omdat het nu weer een tering zooi is, de uitlaat hangt op de achteras als ie koud is en rammelt (is weg na warme uitlaat) en ik de gaatjes vul met gungum wat niet lang blijft zitten heb ik het HELEMAAL gehad met de uitlaat. Ik ga nu dus een origineel bochtje halen (incl demper die ik niet nodig heb, dus die is drek te koop) en zoek iemand die me demper GOED en RAMMEL vrij wil ophangen zodat ik komende tijd er geen omkijken naar heb.
En ja ik weet het, ik had beter niet kunnen klooien met imitatie spul
clio rijdt verder prima, accu lampje brand ook weer bij op contact en km stand staat nu bijna op de 200dkm. Ik stap er nog steeds uit met een smile, alleen het gerammel de eerste minuten van de uitlaat ben ik beuh

ik zit al een tijdje in strijd met mijn uitlaat van de clio. +- 5 jaar terug moest er een nieuwe demper onder, dit heb ik toen laten doen bij de garage. Ik heb toen een imitatie demper gekocht die uiteraard niet paste. Hier hebben ze toen een extra aanhaak punt onder de auto voor vastgelast (i know....) waardoor de uitlaat niet meer rammelde. Deze demper is inmiddels vervangen door een ragazzon sportdemper. De middenpijp was ook vervangen inmiddels dus rij nu met alleen CAT en einddemper. Nu is de Ragazzon demper van RVS en de tussenpijp is net nieuw dus dat zat wel goed. Nu alleen het bochtje tussen de middenpijp en de einddemper nog. Hier heb ik een imitatie van gehaald (nieuwe is alleen compleet met einddemper bij reno dealer) en deze eronder laten zetten. Alleen je raad het al deze paste niet 100%. Ze hebben hiervoor het koppelstuk van de demper iets ingefreesd zodat de het bochtje wel paste. Enige probleem is nu, dat ze hem iets te ver hebben ingefreesd waardoor het bocht stuk niet helemaal de demper ingaat en je 5 kleine gaatjes overhoud achter de klem (5 gleuven in demper).
Omdat het nu weer een tering zooi is, de uitlaat hangt op de achteras als ie koud is en rammelt (is weg na warme uitlaat) en ik de gaatjes vul met gungum wat niet lang blijft zitten heb ik het HELEMAAL gehad met de uitlaat. Ik ga nu dus een origineel bochtje halen (incl demper die ik niet nodig heb, dus die is drek te koop) en zoek iemand die me demper GOED en RAMMEL vrij wil ophangen zodat ik komende tijd er geen omkijken naar heb.
En ja ik weet het, ik had beter niet kunnen klooien met imitatie spul

clio rijdt verder prima, accu lampje brand ook weer bij op contact en km stand staat nu bijna op de 200dkm. Ik stap er nog steeds uit met een smile, alleen het gerammel de eerste minuten van de uitlaat ben ik beuh

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
maar als ze de einddemper hebben ingeslepen, heb je toch niets aan de origineel bochtje? Of hebben ze die bocht in elkaar geflanst? Zat er geen bocht meer aan die demper die je van mij hebt gehad?
Originele bochtje is net iets dunner dan de imitatie, deze schuift er dan beter in en past dus goed in de einddemper (zo was het origineel ook), ze hebben hem iets ingeslepen omdat de imitatie dikker was en dus niet goed in de einddemper ging. (bocht is ook ingedutst door het slaan met de hamer om hem erin te krijgen) Bij jou demper zat geen bochtHaas schreef:maar als ze de einddemper hebben ingeslepen, heb je toch niets aan de origineel bochtje? Of hebben ze die bocht in elkaar geflanst? Zat er geen bocht meer aan die demper die je van mij hebt gehad?

waar ik nu alleen bang voor ben is dat de originele er wel inpast maar verder erin moet om het ingeslepen stuk op te vullen, en dat je daar weer ophang problemen mee krijgt. Maargoed dat moet nog blijken

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
als je nou eerst de maten eens uitzoekt en gaat meten, ipv meteen wat kopen, waar je straks misschien niets aan blijkt te hebben 

kijk wel ff wat ik er mee doe, heb er nu ff genoeg van 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
ff een updatetje. Net maar eens langs een schadebedrijf gegaan om te kijken wat het kost om de achterschermen aan te pakken en de roest bij de linker spiegel. Een indicatie tarief was zo rond de 1500 ex btw. Het is nog niet super erg qua roest, maar als ik er nu niks aan doe dan is het over tijdje zoals die horror fotos van de achterschermen die ik hier wel eens voorbij heb zien komen op forum 
zit nu beetje met een dilemma en wat opties:
1) roest laten maken (en 2k lichter)
2) auto in stalling gooien wat anders scoren en hopelijk een stalling vinden waar je ook zelf mag sleutelen en dan op je dooie fluit de roest zelf aanpakken
4) auto verpatsen en andere auto kopen (clio 2 ph2 rs?)
5) roest niet laten maken, door blijven rijden tot apk afkeur en dan auto de deur uit
6) suggesties? (serieuze aub
)
7) clublid die het kan fixen en tegen mooie prijs het GOED wil doen?

clio is optisch en motorisch nog best goed. Alleen die plekken beginnen steeds erger te worden
indicatie:
[img]http://i590.photobucket.com/albums/ss34 ... to0003.jpg[/img]
[img]http://i590.photobucket.com/albums/ss34 ... to0004.jpg[/img]
[img]http://i590.photobucket.com/albums/ss34 ... to0005.jpg[/img]

zit nu beetje met een dilemma en wat opties:
1) roest laten maken (en 2k lichter)
2) auto in stalling gooien wat anders scoren en hopelijk een stalling vinden waar je ook zelf mag sleutelen en dan op je dooie fluit de roest zelf aanpakken
4) auto verpatsen en andere auto kopen (clio 2 ph2 rs?)
5) roest niet laten maken, door blijven rijden tot apk afkeur en dan auto de deur uit
6) suggesties? (serieuze aub

7) clublid die het kan fixen en tegen mooie prijs het GOED wil doen?


clio is optisch en motorisch nog best goed. Alleen die plekken beginnen steeds erger te worden

indicatie:
[img]http://i590.photobucket.com/albums/ss34 ... to0003.jpg[/img]
[img]http://i590.photobucket.com/albums/ss34 ... to0004.jpg[/img]
[img]http://i590.photobucket.com/albums/ss34 ... to0005.jpg[/img]
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
voor nr.7 weet ik misschien nog wel een adresje 
Project: GTT Blue Sport
Nasty plek daar op de A stijl.... ik heb nog wel een RS voor je!! 
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
A stijl is wel nasty idd
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
op zich valt de roest bij jouw Clio echt wel mee. De A-stijl is wat zorgwekkender, maar daar hoeft echt niet bruut aan gelast te worden. Ik zou het binnen een jaar aan laten pakken. Dan maar even geld neerleggen voor een complete respray, maar zelf eraan gaan hoeren, kost netto denk ik meer dan voorgenoemde. 
En als je er van af wil.... heb nog wel ergens € 500.- liggen

En als je er van af wil.... heb nog wel ergens € 500.- liggen

wil je ook meedoen met de carbagerun?

ja denk dat ik eerst eens moet kijken wat ik er mee wil. Wil aan ene kant ook wel x wat anders gaan rijden. Andere kant zit er wel veel energie in over de jaren dus blijft lastig


ja denk dat ik eerst eens moet kijken wat ik er mee wil. Wil aan ene kant ook wel x wat anders gaan rijden. Andere kant zit er wel veel energie in over de jaren dus blijft lastig

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
je hele parafaan moet vervangen worden, wel een hoere klus.
je parafaan onder je dash is namelijk ook vrij bruin meen ik me te herinneren..
je parafaan onder je dash is namelijk ook vrij bruin meen ik me te herinneren..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Zelfs die A-stijl kun je met een knikkerbus nog prima wegwerken, die A-stijl is zo dun dat je daar een overloop prima in kan wegpoetsen.
Achterschermen nog even goed conserveren van binnenuit, kun je ws. nog wel een jaar of 2 mee voort.

Achterschermen nog even goed conserveren van binnenuit, kun je ws. nog wel een jaar of 2 mee voort.
afvragend waarom mijn ruitensproeier het niet deed, waar in dialogys staan die rubberen buisjes waar de sproeier vloeistof doorheenloopt voor de voorruit? De aansluit punten aan het T stuk zijn vergaan, en slangetje lag er ook los van. (vandaar ook de sproeier stank in de auto
)
ps zijn vast ook wel andere mogelijkheden ter vervanging dan origineel renault?
aah zie het al... 6 euro per meter... dat kan goedkoper
zie dat er ook koplamp sproeiers zijn voor een clio? nog nooit gezien

ps zijn vast ook wel andere mogelijkheden ter vervanging dan origineel renault?

aah zie het al... 6 euro per meter... dat kan goedkoper

zie dat er ook koplamp sproeiers zijn voor een clio? nog nooit gezien

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Dat wil ook wel op de Clio Paul, spoeiers op de koplampen.
Zal dat leverbaar geweest zijn Scandinavie ??
** edit **
Eens kijken wat dat gaat kosten. Veel heb je niet nodig zo te zien volgens Dialogys.
De achterwissersproeiermotor ga je gebruiken voor de koplampen.
Alleen een setje slangen nodig, wat koppelstukjes en 2 sproeierkopjes.
Zal dat leverbaar geweest zijn Scandinavie ??
** edit **
Eens kijken wat dat gaat kosten. Veel heb je niet nodig zo te zien volgens Dialogys.
De achterwissersproeiermotor ga je gebruiken voor de koplampen.
Alleen een setje slangen nodig, wat koppelstukjes en 2 sproeierkopjes.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Je moet die Clio van je gewoon eens wat vaker gaan wassen luiwammes.Arco schreef:Dat wil ook wel op de Clio Paul, spoeiers op de koplampen.
Zal dat leverbaar geweest zijn Scandinavie ??
** edit **
Eens kijken wat dat gaat kosten. Veel heb je niet nodig zo te zien volgens Dialogys.
De achterwissersproeiermotor ga je gebruiken voor de koplampen.
Alleen een setje slangen nodig, wat koppelstukjes en 2 sproeierkopjes.

gewoon nu even afsproeien met de tuinslang... 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Enig idee waar ze dat tankje monteren ??

En hoe sturen ze 'm aan ?? Kan namelijk geen aparte schakelaar vinden, dus denk ik gewoon via de normale ruitewisserschakelaar.
@ Ronald : wassen ??? ik ??? mijn auto ???

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
[img]http://i590.photobucket.com/albums/ss34 ... rclio2.jpg[/img]
dit ding?
of is dit de achteruitrij sensor...
dit ding?

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Waarom niet gewoon een aftakking maken van je normale ruitensproeiers naar voren?
Is het aansturen ook meteen geregeld 


'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Wat ze bij Toyota veel gebruiken is 1 pompje voor voor- en achter en een schakelcontact wat de vloeistof naar voren of naar achteren stuurt.
Dat kan je ook met de clio doen, hoef je geen extra pomp of reservoir erin te fietsen.
Dat kan je ook met de clio doen, hoef je geen extra pomp of reservoir erin te fietsen.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
In Dialogys heeft de "hoofd"tank 2 pompjes. Nu hebben de koplampsproeiers een andere pomp die duurder is... meer opbrengst ??
Aftakking is zo te maken, maar zal de opbrengst voor de voorruit dan niet te weinig worden ??
Aansturing van een eigen pomp zoals in Dialogys staat, is in ieder geval zo af te takken van de voorruitsproeierpomp. Bedien je deze, dan meteen ook de koplampen. Anders kan je nog altijd een eigen schakelaar ertussen zetten.
Maandag eens informeren of delen nog leverbaar zijn i.i.g. (ik zie een nieuw projectje
)
Aftakking is zo te maken, maar zal de opbrengst voor de voorruit dan niet te weinig worden ??
Aansturing van een eigen pomp zoals in Dialogys staat, is in ieder geval zo af te takken van de voorruitsproeierpomp. Bedien je deze, dan meteen ook de koplampen. Anders kan je nog altijd een eigen schakelaar ertussen zetten.
Maandag eens informeren of delen nog leverbaar zijn i.i.g. (ik zie een nieuw projectje

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Pomp zal wel een hogere opbrengst hebben. Denk dat de sproeiers het vuil er echt af moeten spritzen? Er zullen vast geen ruitenwissertjes voor de koplamp geleverd zijn? Of je ze nog schoon krijgt gespoten is de volgende vraag 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
wissers voor koplampen heb ik niet gevonden in dialogys. Zat net de vraagbaak door te lezen en stond ook niks in voor sproeiers koplamp. wat ik wel zag is dat de mistlampen schakelaar ook de bediening is voor de stoelverwarming (afhankelijk van de uitvoering) hoe kan je zien of je dat hebt in je stoel? zit namelijk wel een stekker onder me stoelen van de vloerbekleding naar in de stoel loopt. krijg alleen geen warme reet als ik die schakelaar omzet 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Koplampwissers had de 5.
Tja, ik maak ze nu met de hand schoon... dat is mij teveel werk elke dag.
"Spritzen" moeten ze zeker ....

Tja, ik maak ze nu met de hand schoon... dat is mij teveel werk elke dag.

"Spritzen" moeten ze zeker ....

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
mmm zie dat in de zekeringkast in de motoruimte wel een zekering zit voor de koplampsproeiers. Die is gecombineerd met de dimlicht rechts zekering (25A). De dimlicht links zekering is 15A.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl