ACT: 5 GT Turbo
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ja anders deed ik het niet-jo- schreef:je kan wel doortrekken tot 6500 maar de vraag is: doet ie dan nog iets ?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
sorry dat ik het zeg (zou het beter niet doen) maar ik bekijk net de gegevens van 18 september en die zeggen toch iets anders.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=175
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=175
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ik bank niet, maar voor het gevoel doet hij dan nog genoeg. maarja, dat kan ook met het geluid te maken hebben. ik doe het in elk geval wel als ik circuit rijd.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Hoezo geen zin Jo?
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Stev ... tdraai.jpg[/img]
En nog met standaard nokkenas.

[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Stev ... tdraai.jpg[/img]
En nog met standaard nokkenas.
Nou als je raced gaat het ook meer om op vermogen te rijden, dus is het leuk als je bij het schakelen van bovenstaande grafiek terugkomt boven de 4500 toeren. Nu is dat wel zo als je vanaf 6000 komt met een GT bak in hogere versnellingen geloof ik, maar toch is het ook fijn als je nog even kan doorhalen als het schakelmoment dan even niet uitkomt. (flauwe bocht etc.)
Jah ? Die graffiek bevestigd toch enkel wat ik zeg ? Je hebt daar nagenoeg geen koppel meer en zoals je zelf zegt rijd je daar puur op vermogen. Voorbij de 5 gaat het heel erg bergaf, jij hebt dan wel nog het geluk dat hij het vermogen vasthoud.Steven schreef:Hoezo geen zin Jo?![]()
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
met een 16v ga je toch ook niet telkens rond de 4000 toeren rijden? die dingen trek je ook door naar de 7000, en die hebben hun koppel toch ook veel eerder dan hun vermogen?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
nou nou nou
tis geen 45 km wagentje 


Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
en toch trek ik lekker door tot 6500 toeren op het circuit, het rijdt gewoon lekkerder en het kan prima. ik heb die turbo van steven er nu op zitten en aan die lijn te zien kan dat prima 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
hier stond een berekeningetje
CONCLUSIE
Dat is dik 10% meer trekkracht in de 4 t.o.v. in de 3 bij die snelheid als je bij 6000 toeren schakelt.
CONCLUSIE
Dat is dik 10% meer trekkracht in de 4 t.o.v. in de 3 bij die snelheid als je bij 6000 toeren schakelt.
Laatst gewijzigd door Riël op wo 27 okt 2010 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
blablabla
rij er maar is. gewoon rammen en niet zeiken.
rij er maar is. gewoon rammen en niet zeiken.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Nou ja zeg...
dat was geen onzin ofzo? Punt is dat je trager bent, al doet je gevoel anders geloven. Eigenwijze flap

Maar goed, jij hebt niet dezelfde auto
dat was geen onzin ofzo? Punt is dat je trager bent, al doet je gevoel anders geloven. Eigenwijze flap


Maar goed, jij hebt niet dezelfde auto

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
klopt, die van mij is rijdend, die van jou niet 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl


Voor de hand liggend eerder.
Maar ik vergelijk met de uitdraaien, niet met mijn gt
die rijdt nog niet nee.
Maar ik vergelijk met de uitdraaien, niet met mijn gt

-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
welke maat fan moet ik hebben voor de gtt??
gewoon voor een standaard radiateur..
zat net bij biesheuvel te kijken
vond de prijzen redelijk meevallen namelijk
en die kunnen blazen en zuigen
gewoon voor een standaard radiateur..
zat net bij biesheuvel te kijken
vond de prijzen redelijk meevallen namelijk
en die kunnen blazen en zuigen

*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ghehe, schiet maar is op dan, je typt te veel, meer sleutelenRiël schreef:Voor de hand liggend eerder.
Maar ik vergelijk met de uitdraaien, niet met mijn gtdie rijdt nog niet nee.

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Gisteren was het al weer 5 jaar geleden dat ik de GTT opgehaald heb
Op de Impreza na heb ik nog nooit een auto zo lang gehad, elke dag dat ik in de 5 rij is nog steeds een feest!!! De auto is van de week weer door de APK gegaan en we blijven hem gewoon stug als daily driver gebruiken.
Het brandstofrelais werkt nog perfect, verwacht er ook geen problemen mee eerlijk gezegd.

Op de Impreza na heb ik nog nooit een auto zo lang gehad, elke dag dat ik in de 5 rij is nog steeds een feest!!! De auto is van de week weer door de APK gegaan en we blijven hem gewoon stug als daily driver gebruiken.
Het brandstofrelais werkt nog perfect, verwacht er ook geen problemen mee eerlijk gezegd.
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
ik heb ooit gehoord dat het past.
maar heb het zelf nnog niet geprobeerd..
passen de remslangen van een clio 16v
op een gtt??
ik weet dat de aansluitingen het zelfde zijn.
maar hoe kom je uit qua lengte??
maar heb het zelf nnog niet geprobeerd..
passen de remslangen van een clio 16v
op een gtt??
ik weet dat de aansluitingen het zelfde zijn.
maar hoe kom je uit qua lengte??
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Past, zijn alleen iets langer.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Dus ideaal met de upgrade 

-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
ok thanks
de klauwen zijn inmiddels binnen,en heb ik alvast op een fusee
geschroefd.
passing is perfect.
nu nog wachten op de schijven
een laguna hrc bestellen
en we zijn klaar.
de klauwen zijn inmiddels binnen,en heb ik alvast op een fusee
geschroefd.
passing is perfect.
nu nog wachten op de schijven

een laguna hrc bestellen
en we zijn klaar.
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Waarom nieuwe?
anders in immitatie ook niet te krijgen?
anders in immitatie ook niet te krijgen?
Project: GTT Blue Sport
omdat nieuwe weer lekker vers zijn, huidige ruitjes waren beplakt en zijn wat beschadigd... niet de mooiste meer.
universeel zal wel moeten dan... vanmiddag wandel ik wel even een carglas in
of heeft iemand nog mooie (getinte) zijruitjes liggen?
universeel zal wel moeten dan... vanmiddag wandel ik wel even een carglas in

of heeft iemand nog mooie (getinte) zijruitjes liggen?
Mrtn = Maarten
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Anders bel je ArtVo in Ommen eens, die hebben dat vast wel liggen
(origineel)

Ja, ik.Mrtn schreef:omdat nieuwe weer lekker vers zijn, huidige ruitjes waren beplakt en zijn wat beschadigd... niet de mooiste meer.
universeel zal wel moeten dan... vanmiddag wandel ik wel even een carglas in![]()
of heeft iemand nog mooie (getinte) zijruitjes liggen?
Maar ben op vakantie nu ...

Ja, ik.Mrtn schreef:omdat nieuwe weer lekker vers zijn, huidige ruitjes waren beplakt en zijn wat beschadigd... niet de mooiste meer.
universeel zal wel moeten dan... vanmiddag wandel ik wel even een carglas in![]()
of heeft iemand nog mooie (getinte) zijruitjes liggen?
Maar ben op vakantie nu ...

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Wil je hier ook de prijs van de Carglass nog melden? Ik heb ook nog zijruiten nodig.Mrtn schreef:Ik zoek 2 nieuwe zijruitjes vóór, maar die zijn niet meer nieuw verkrijgbaar... codes zijn 7701624022 & 7701624024.
Iemand nog suggesties?

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)