Dat was wel heel toevallig inderdaad!! Stond gewoon ff weer op z'n oude plekkie te staan!!
De auto is wel een behoorlijk stuk minder geworden hoor, maar roest nog steeds niet bij de achterste wielranden na restauratie!!
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Net uit werk in leiderdorp een grijze 5gtt tegen gekomen, lijkt op deze: NB-PF-78
Iig geval een grijze met FMIC, meegespoten bumpers en een rolkooi. Ik had een ander kenteken in me hoofd maar die bestaat niet. Het kenteken begon in ieder geval met een N letter - letter letter - cijfer cijfer
Ik reed in me williams, er werd geseind ik had het alleen een beetje laat door.
Vanavond Williams/Clio 16v gespot bij rondonde Bodegraven/Reeuwijk. Was duidelijk te zien dat ze net bij de MAC vandaan kwamen, bijrijder zat nog lekker te slurpen.. Kenteken begon met N.
Gister een mooie blauwe R5 GT Turbo in Alphen had Lenso wielen eronder zwart met chroom vast een bekende hier stond stil in een woonwijk kenteken vergeten..
Clio1985 schreef:Gister een mooie blauwe R5 GT Turbo in Alphen had Lenso wielen eronder zwart met chroom vast een bekende hier stond stil in een woonwijk kenteken vergeten..
Ik heb een blauwe met zwart chrome lenso maar was niet in alphen
Gisteravond rond 7 uur bij het kruispunt bij de brandweer in Nieuwegein Twingo RS gespot, grijs en met een vrouw erin als ik het goed kon zien...had er zelf ook aardig de vaart in namelijk
Clio1985 schreef:Gister een mooie blauwe R5 GT Turbo in Alphen had Lenso wielen eronder zwart met chroom vast een bekende hier stond stil in een woonwijk kenteken vergeten..
Florus ??
Gistermiddag in Dokkum Gabri met de lage Laguna richting v'd Akker ...
Ik zwaaide nog ff. Zat onderkoffer in een kappersauto.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"