FunkyFresh, bmw e30 325i te koop

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
FunkyFresh
Contacteer:

Robke schreef:Dus de F7R is alleen maar in de Clio geleverd?
Hij heeft ook in de Megane coupe en Sport Spider gezeten. De ophangpunten van de motor zijn gewoon over te zetten, dus dat is geen probleem.
Als je een Megane F7R erin had liggen, zou je het verschil gelijk moeten zien aan onder andere het inlaatspruitstuk en de ontsteking.
Ik bedoelde dat het een Williams F7R is en dus uit een clio komt :) Desalniettemin wist ik niet dat die blokken ook in de Megane coupe en Sport Spider gezeten hebben dus weer wat geleerd (Y)
FunkyFresh
Contacteer:

Afgelopen zaterdag de Clio opgehaald bij een maatje die hem voor me had gerepareerd. 3 nieuwe motorsteunen erin, veertje aan de pook vervangen (was gebroken), achteruitrijdlichtenschakelaar vervangen want die was ook kapot. Auto reed een stuk beter op de terug weg alleen bij het inparkeren voor de deur weer pech...bij het uitstappen zag ik in een keer wat vloeistof sporen op de weg, toen ik voor de auto langs liep lag er allemaal rode vloeistof op de weg. Stuurbekrachtigingsvloeistof dus :(
ANWB gebeld konden er niks aan doen (wat ik al verwachtte) dus toen een berger laten komen en vervangend vervoer geregeld. Auto is maandag naar de renault dealer gebracht en die kwam met het nieuws dat de slang van de pomp naar het stuurhuis lek was. Gisteren de auto weer opgehaald met een nieuwe slang en rijd tot nu toe weer prima. Hopelijk was dit het laatste wat er voorlopig kapot gaat. Het zijn wel dure reparaties trouwens aan je stuurbekrachtiging...
Roy
Moderator

FunkyFresh schreef: Het zijn wel dure reparaties trouwens aan je stuurbekrachtiging...
Bij de dealer wel ja.... :~
5 GT Turbo '88 GT5
Martijn Kool

heb je hem daarvoor op laten halen door een berger? :lol:

gewoon ff rijden zonder stuurbekrachting, slang ergens ophalen en zelf vervangen, das veel goedkoper :P
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
FunkyFresh
Contacteer:

Martijn Kool schreef:heb je hem daarvoor op laten halen door een berger? :lol:

gewoon ff rijden zonder stuurbekrachting, slang ergens ophalen en zelf vervangen, das veel goedkoper :P
Jah snap ik dat dat goedkoper is maar punt 1; ik ben afhankelijk van me auto voor me werk en via de anwb heb je vervangend vervoer. punt 2; ik weet niet hoe het met jou zit maar ik rijd liever niet met een stuurbekrachtigingspomp die droog draait, helemaal niet als ik nog 30km naar huis moet.
FunkyFresh
Contacteer:

Roy schreef:
FunkyFresh schreef: Het zijn wel dure reparaties trouwens aan je stuurbekrachtiging...
Bij de dealer wel ja.... :~
Aangezien ik geen ervaring heb met niet renault dealers hier in de buurt speelde ik het toch liever op safe en deze dealer is ook nog een keer dichtbij huis.
FunkyFresh
Contacteer:

UPDATE:

EINDELIJK foto's, auto is alleen niet gewassen :grin:
Na wat navraag te hebben gedaan is nu ook duidelijk wat er precies met de motor is gedaan.

Zie beginpost.
ARNO16V
Contacteer:

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ik vind het ook een hele gave Clio om te zien zo (Y) Alleen nog jammer van die spiegels...das niks :( :p
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
FunkyFresh
Contacteer:

Bedankt! De wielen vind ik weer eens wat anders, misstaan hem zeker niet. De spiegels zien er in het echt beter uit dan op de foto, maar je moet ervan houden.
FunkyFresh
Contacteer:

Auto is te koop wegens vertrek naar Australië, zie de advertentie op marktplaats voor info: http://link.marktplaats.nl/327610041

Graag reageren via mail of bellen naar 06-10782610 aangezien ik niet zo vaak hier op de site ben.
FunkyFresh
Contacteer:

beginpost aangepast
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

succes met de verkoop, en veel plezier down under :) , is t voor permanent? of een back pack avontuur?
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
FunkyFresh
Contacteer:

Hessel schreef:succes met de verkoop, en veel plezier down under :) , is t voor permanent? of een back pack avontuur?
Bedankt! In 1e instantie rondreizen voor een maand of 3 (oostkust en nieuw-zeeland) dan naar de westkust (Perth) voor een huisje en werk. Voor hoelang weten we nog niet maar minimaal een jaar.
FunkyFresh
Contacteer:

up up and....away? (Y)
FunkyFresh
Contacteer:

Up again (Y)
FunkyFresh
Contacteer:

En nog maar eens een schup onder z'n kont (Y)
Rick16v
Contacteer:

Ik wil je ook wel een schop geven :P

Heb je ooit eens zien rijden vanaf de N3 naar A15 van Dordt naar Gorinchem dus, was zo rond een uur of 07.00 meen ik.

Leuke bak!

Veel plezier in Aussie :)
FunkyFresh
Contacteer:

Dank u!

Was denk ik onderweg naar m'n werk, IHC merwede wellicht ken je het?
Heb jou niet gezien geloof ik :~
FunkyFresh
Contacteer:

Going up (Y)
alexs
Contacteer:

¿costa?
FunkyFresh
Contacteer:

Auto is verkocht! Mag dicht.
Huidige auto BMW e30 325i met H&R cupkit
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Je ging toch naar het buitenland, waarom koop je dan een nieuwe auto? :p Of had je deze ook nog?
FunkyFresh
Contacteer:

Jean-Paul-S schreef:Je ging toch naar het buitenland, waarom koop je dan een nieuwe auto? :p Of had je deze ook nog?
Scherp! Ik had verwacht de clio niet zo snel te verkopen vandaar dat ik hem al te koop had gezet, bovendien had ik deze BMW zien staan voor een hele scherpe prijs met veel onderdelen en die lonkte toch ook wel heel erg. Plus dat ik een auto nodig heb voor m'n werk. Maar ik verwacht de BMW vrij snel kwijt te zijn als ik deze te koop zet. (blijft natuurlijk afwachten)

Dus als je rond begin oktober nog een BMW e30 325i zoekt!? :wink:

P.S. zie RTC Markt voor de onderdelen die ik nog heb liggen voor een Clio 16V
Laatst gewijzigd door FunkyFresh op zo 9 mei 2010 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Altijd .... :lol:
Tim
Car: E36 M3

FunkyFresh schreef:
Jean-Paul-S schreef:Je ging toch naar het buitenland, waarom koop je dan een nieuwe auto? :p Of had je deze ook nog?
Scherp! Ik had verwacht de clio niet zo snel te verkopen vandaar dat ik hem al te koop had gezet, bovendien had ik deze BMW zien staan voor een hele scherpe prijs met veel onderdelen en die lonkte toch ook wel heel erg. Plus dat ik een auto nodig heb voor m'n werk. Maar ik verwacht de BMW vrij snel kwijt te zijn als ik deze te koop zet. (blijft natuurlijk afwachten)

Dus als je rond begin oktober nog een BMW e30 zoekt!? :wink:

P.S. zie RTC Markt voor de onderdelen die ik nog heb liggen voor een Clio 16V
Als de prijs goed is, hij niet rot is en er nog even APK op zit, denk aan mij ;)
FunkyFresh
Contacteer:

Tim schreef:Als de prijs goed is, hij niet rot is en er nog even APK op zit, denk aan mij ;)
Hij is niet rot en er zal dan nog APK opzitten tot april, ruim een half jaar dus.
Prijs zal rond de €2500,- liggen verwacht ik gezien wat er aan de auto gedaan is. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen, ik zal je rond die tijd een richtprijs opgeven.
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Een E30 die niet rot is.. haha :lol:
tutuur
Clubsponsor

dat is hetzelfde als een renault die niet rot is: zeldzaam :lol:
Geert
Contacteer:

en dan uiteraard de vraag die er toe doet. Hoe rijd zoiets in vergelijking met je clio?
Rick16v
Contacteer:

altijd al gave wagens gevonden... is het wat?! :D
Tim

Dik apparaat :D
FunkyFresh
Contacteer:

Geert schreef:en dan uiteraard de vraag die er toe doet. Hoe rijd zoiets in vergelijking met je clio?
De clio was wat feller en compacter en omdat hij vrij stug geveerd was net een kart. De BMW is wat soepeler geveerd en wat zwaarder dus voelt iets logger aan, daar staat wel tegen over dat de BMW lager in de toeren al wil. De BMW is ook wat soepeler geveerd dus wat meer comfort. Een groot plusplunt is dat de BMW wel minder kraakt en ratelt dit vond ik soms nogal irritant in de clio. De BMW loopt ook rustiger en soepeler vanwege de 6-in lijn natuurlijk. EN hij heeft natuurlijk achterwiel aandrijving, need i say more :smile:
Tim

Niet mee driften als ik hem nog wil kopen he ;) :P
Plaats reactie