Ik vind 192 wielpeka's toch redelijk optimaal
Ik zeg je dat je met die halfbakken c1j echt nauwelijks wat wint met multipointinjectie. Hoogstens een schonere uitstoot. De vullingsgraad van de C1J is al beperkt en een ander spruitstuk zal m niet echt verbeteren.
Sterker nog, die inlaten zijn zo slecht niet eens, naar ik eens heb vernomen na een bezoek bij Fastchip thuis (of ik moet m verkeerd begrepen hebben). Bovendien kun je je centen dan in belangrijkere zaken stoppen, want hard gaan doet ie heus wel.
En voor die schamele 600 euro wat die MB set kost ga ik nog niet eens de moeite doen zo'n mooi afgewerkt product zelf te maken. Dan ben je zelfs nog helemaal vrij om je eigen injectiekit eraan te zetten (want 600 euro is de prijs voor de losse hardware). Voordat ik die 2 injectoren, die housing met verloop en pockets, gemonteerde beugels etc in elkaar gepriegeld heb, los van de extra berg onderdelen die nu getest en beproefd zijn, ben ik hard op weg naar die 600 euro. Tuurlijk moet MB zijn brood verdienen maar dit is voor mij dan ook de beste keus en dat is sterk aan MB's product.
Bart, ik leen je auto weer

http://lh4.ggpht.com/_sttOeKMpdqI/S8y-E ... .14.26.jpg[/img]
Oh ja, het moge duidelijk zijn welke kit deze jongen aan gaat schaffen