Der rijdt ook een witte rond in Hoofddorp......goed opletten ArnoArno17 schreef:gisterochtend op de Gaasperdammerweg afslag naar IKEA een gele Megane III RS 250, kon geen kenteken zien vanwege het vele vuil en pekeltroep op de auto.

Der rijdt ook een witte rond in Hoofddorp......goed opletten ArnoArno17 schreef:gisterochtend op de Gaasperdammerweg afslag naar IKEA een gele Megane III RS 250, kon geen kenteken zien vanwege het vele vuil en pekeltroep op de auto.
Yep, die zag ik volgens mij van de week rijden stopte nog om beter te kijken maar bestuurder keek serieus voor zich uit en niet om zich heen.Lex schreef:Der rijdt ook een witte rond in Hoofddorp......goed opletten ArnoArno17 schreef:gisterochtend op de Gaasperdammerweg afslag naar IKEA een gele Megane III RS 250, kon geen kenteken zien vanwege het vele vuil en pekeltroep op de auto.
Arno17 schreef:Yep, die zag ik volgens mij van de week rijden stopte nog om beter te kijken maar bestuurder keek serieus voor zich uit en niet om zich heen.Lex schreef:Der rijdt ook een witte rond in Hoofddorp......goed opletten ArnoArno17 schreef:gisterochtend op de Gaasperdammerweg afslag naar IKEA een gele Megane III RS 250, kon geen kenteken zien vanwege het vele vuil en pekeltroep op de auto.
Winkelcentrum Toolenburg
Lex schreef:Arno17 schreef:Yep, die zag ik volgens mij van de week rijden stopte nog om beter te kijken maar bestuurder keek serieus voor zich uit en niet om zich heen.Lex schreef:Der rijdt ook een witte rond in Hoofddorp......goed opletten ArnoArno17 schreef:gisterochtend op de Gaasperdammerweg afslag naar IKEA een gele Megane III RS 250, kon geen kenteken zien vanwege het vele vuil en pekeltroep op de auto.
Winkelcentrum ToolenburgJa, dat doet ie altijd. Eigenaar had een gele R26 en heeft ook een Sport Spider
Ogen staan altijd open, vooral wanneer het RS'jes betreft.Lex schreef:We hebben het over mijn collega.![]()
Hij zal er bij de openingsmeeting ook weer bij zijn.
Hou maar je ogen open daar in Hoofddorp
Gewoon fotootje gemaakt van wanddecoratie, lokatie restaurant de Pits circuit Zolder.timtuimel schreef:Hey Arno, wat staat er op je Avatar? was da voor plaatje
Ja vooral als je bewust die tijd hebt meegemaakt, heb nog naast Niki Lauda ( met nog maar een oor ) gestaan op Zandvoort tijdens de vrijdag trainingen, ook Ronnie Petserson en Mario Andretti daar gezien in JPS Lotus.timtuimel schreef:oh haha, wel mooi
Helemaal goed, net als wat onderdelen van zijn levensgevaarlijke Ferrari, welke Formule1 was dat niet overigens in die tijd.Wouter de Wit schreef:Zn andere oor ligt nog op de oude Nurburgring tochArno17 schreef:Niki Lauda ( met nog maar een oor )
Maar goed, weer on topic
Hij is ondertussen van eigenaar gewisseld, de laatste keer stond hij bij een handelaar in het oude pand van Hessing... Toch, Jochem?!alexs schreef: Van ene Remco uit Amstelveen?
Ding zag er picobello uit!!![]()
Is dat zilveren ding wat op MP staat! Kenteken zo ff kwijt...Chris schreef:Hij is ondertussen van eigenaar gewisseld, de laatste keer stond hij bij een handelaar in het oude pand van Hessing... Toch, Jochem?!alexs schreef: Van ene Remco uit Amstelveen?
@ Arno, weet je het kenteken van die grijze GTT?!
Jup ....was een beetje vaag verhaal met de distributie ..km stand enzChris schreef:Hij is ondertussen van eigenaar gewisseld, de laatste keer stond hij bij een handelaar in het oude pand van Hessing... Toch, Jochem?!alexs schreef: Van ene Remco uit Amstelveen?
@ Arno, weet je het kenteken van die grijze GTT?!
Lijkt me dat er niet al te veel met die 4 uitlaten rondrijden verticaal.Remi16v schreef:Weet iemand waar mijn oude clio is??Ik heb geen id of hij nog rond rijdt..
Hier in iedergeval wat mooie pic's!
[img]http://94.100.118.43/868700001-86875000 ... _a57O.jpeg[/img]
Hee, wat staat daar nou op de achterklep?PaulM schreef:Stond clio op zonder sport dus zal wel geen RS zijn geweest
Je kan er op plakken wat je wil ( badgetuning) maar de kenner ziet hier geen RS omdat de rode trommelremmen je toelachen.Adinsx schreef:De nieuwe eigenaar kan dat er af hebben gehaald lijkt me
Goed plan overigens, een RS-badge op een non-RS is![]()