Aangezien de meesten, die ik om hun mening gevraagd heb, kozen voor het onderste model, ben ik hieraan begonnen om deze op schaal te gaan bouwen. Na een aantal uurtjes lijmen, kitten, zagen en schuren ziet hij er nu zo uit. Moet nog wel veel aan gedaan worden voor hij af is!
Sommige mensen hebben niets beters te doen in hun leven ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Riël schreef:Allebei Allebei ,ik had er twee.
Maar ik weet dat er nog wel mensen invites hebben binnenkort (die met mijn batch de inlog gekregen hebben) dus.
Die dingen doen soms 20 dollar op ebay hahaha
Maareuh, ik ben wel onder de indruk. Het is nog traag en buggy, maar ik gebruik het waarempel.
Ohja, meestal duurt het een dag ofzo.
Best leuk, maar het is wel erg onoverzichtelijk soms...
De prijzen van de spullen die nog op voorraad liggen her en der zullen dan wel stijgen...
Is er al iemand bekend met http://www.renault.tv ? Mijn vader had zijn tv aanstaan en zat te kijken naar de Clio cup.. Blijkt die zeker op astra te zitten, maar ook te zien via internet.
Voor degenen die het interesseert, vandaag wat verder geschuurd aan mijn schaalmodel:
Eerder ontwerp vond ik nogal anoniem, terwijl ik juist een beetje futuristische look wil creëren. Hij staat er momenteel zo bij:
maatje van me heeft net zijn auto verkocht. . . . . Kom je me even oppikken.. . . Het is in rotterdam. . . Jetcars moeha ha ha laat ik het zo zeggen . . . Interessante toko.
Gevangene ontsnapt in Arnhem Gevangene ontsnapt in Arnhem
ARNHEM - Uit de koepelgevangenis De Berg in Arnhem-Noord is zondagochtend even na 9 uur een gedetineerde ontsnapt. Dat hebben politie en het Openbaar Ministerie (OM) bevestigd.
Na de ontsnapping is de politie begonnen aan een grote zoekactie, waarbij onder meer een helikopter is ingezet. De gevangene is nog voortvluchtig.
Het OM wil niet kwijt waarvoor de gevangene vastzat. Ook zegt justitie niets over hoe de man heeft weten te ontsnappen en of de man gevaarlijk is. Volgens justitie is dat nodig in het belang van de opsporing en speelt de privacy van de ontsnapte daarin ook een rol.
Burgemeester Krikke van Anrhem laat via een woordvoerder weten de ontwikkelingen op de voet te volgen en verwijst verder naar justitie.
En ik maar denken dat de Politie vanochtend gewoon voor de lol met de helicopter boven mijn wijk aan het rondcirkelen was